روس گرام ، جایگزین اینستاگرام در روسیه به سرعت آماده شد


روس گرام ، جایگزین اینستاگرام در روسیه به سرعت آماده شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) دولت روسیه پس از فیلترینگ اینستاگرام اکنون قصد دارد روس گرام را به عنوان جایگزین بومی این شبکه اجتماعی محبوب به کاربران روسی ارائه دهد. مسئولان متا و اینستاگرام مدتی قبل با آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین اعلام کردند مانع انتشار محتواهای خشونت‌آمیز علیه ارتش روسیه و پوتین نخواهند شد و همین موضوع با... نوشته روس...

دولت روسیه پس از فیلترینگ اینستاگرام اکنون قصد دارد روس گرام را به عنوان جایگزین بومی این شبکه اجتماعی محبوب به کاربران روسی ارائه دهد.

مسئولان متا و اینستاگرام مدتی قبل با آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین اعلام کردند مانع انتشار محتواهای خشونت‌آمیز علیه ارتش روسیه و پوتین نخواهند شد و همین موضوع با واکنش جدی دولت روسیه مواجه شد. در واقع پس از چنین اظهارنظرهایی دولت روسیه اینستاگرام را در این کشور فیلتر کرد.

با وجود اینکه مسئولان متا و اینستاگرام از گفته‌های خود ابراز پشیمانی کردند، اما دولت روسیه اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد و در واقع حتی قصد دارد روس گرام را به عنوان جایگزین اینستاگرام در دسترس کاربران خود قرار دهد. در همین راستا قرار است Rossgram به عنوان جایگزین بومی اینستاگرام طی هفته‌های آتی در دو نسخه اندروید و iOS عرضه شود.

روس گرام در راه است

روس گرام ، جایگزین اینستاگرام در روسیه به سرعت آماده شدروس گرام ، جایگزین اینستاگرام در روسیه به سرعت آماده شد

پروژه ساخت جایگزین بومی اینستاگرام در روسیه توسط الکساندر زوبوف و کریل فیلیمونوف رهبری می‌شود. طبق ادعای آنها، روس گرام کاملا مشابه اینستاگرام بوده و می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران روسی پاسخ دهد. همچنین آیکون و فونت اپلیکیشن Rossgram نیز کاملا به اینستاگرام شباهت دارد.

طبق اطلاعاتی که توسط روسگرام منتشر شده، این اپلیکیشن روسی در تاریخ 8 فروردین ۱۴۰۱ به عنوان جایگزین اینستاگرام برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. گفتنی است روس گرام قابلیت‌های ویژه‌ای را نیز به کاربران روسی ارائه خواهد داد؛ برای مثال قابلیت Crowdfunding یا سرمایه‌گذاری جمعی توسط کاربران و قابلیت پرداخت هزینه برای دسترسی به محتوا جزو مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن بومی روسی محسوب می‌شوند.

گفتنی است الکساندر زوبوف و کریل فیلیمونوف به عنوان رهبران پروژه Rossgram خود را برای فیلترینگ اینستاگرام آماده کرده بودند و اکنون در حال کار روی امکانی هستند تا بتوان محتواهای کاربران در اینستاگرام رو به روس گرام انتقال داد.

منبعdailymail

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن