ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محورهای هراز و کندوان تا 15 فروردین


ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محورهای هراز و کندوان تا 15 فروردین

رئیس پلیس راه مازندران با تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: در محورهای هراز و کندوان تردد کامیون و کامیونت تا 15 فروردین 1401 ممنوع خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محورهای هراز و کندوان تا 15 فروردین

ایسنا: رئیس پلیس راه مازندران با تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: در محورهای هراز و کندوان تردد کامیون و کامیونت تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع خواهد بود.

یدالله جهان‌تاب با اشاره به ترافیک در راه های مواصلاتی استان اظهار کرد: ترافیک در محور هراز در منطقه پلور - لاسم به آمل و سوادکوه پرحجم و در حال حرکت است و همچنین در محور کندوان نیز در برخی قسمت ها پرحجم گزارش می شود.

جهان‌تاب تنها مسیر ساحلی پرحجم را در شهرستان رامسر عنوان کرد و افزود: با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز حجم ترافیک به صورت افزایشی پیش بینی می‌شود و رانندگان از شتاب، سرعت و سبقت بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: رانندگان در محور کوهستانی که احتمال ریزش و رانش وجود دارد تردد نکنند و از صحبت کردن با تلفن همراه نیز خودداری کنند چراکه با هرگونه تخلف حادثه ساز برخورد و اعمال قانون می شوند و ۷۲ ساعت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

جهان‌تاب با اشاره به محدودیت های احتمالی در روزهای آینده اظهار کرد: از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۵ امروز جمعه از مرزن آباد به کرج یک طرفه بود تا تخلیه ترافیکی انجام شود همچنین در این راستا طی روزهای آینده اگر محور هراز پرحجم شود از تهران به آمل یکطرفه خواهد شد.

وی گفت: در محورهای هراز و کندوان تردد کامیون و کامیونت از تاریخ ۲۵ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران در پاسخ به ممنوعیت تردد رانندگانی که واکسن نزده اند گفت: تا کنون ابلاغی در این خصوص انجام نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403