تزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سین


یکی از اقدامات جذاب و دوست داشتنی که بخشی از چیدمان و تزیینات سفره هفت سین به شمار می آید تزیین تخم مرغ می باشد که هر فردی بنا به سلیقه ای که دارد و هماهنگ با نوع دیزاینی که برای سفره هفت سین خود در نظر گرفته به زیبا سازی آن می پردازد. بدین منظور تصمیم داریم در این مطلب انواع سبک ها و مدل های مختلف تزیین تخم مرغ با روبان را برای الگوبرداری شما...

یکی از اقدامات جذاب و دوست داشتنی که بخشی از چیدمان و تزیینات سفره هفت سین به شمار می آید تزیین تخم مرغ می باشد که هر فردی بنا به سلیقه ای که دارد و هماهنگ با نوع دیزاینی که برای سفره هفت سین خود در نظر گرفته به زیبا سازی آن می پردازد. بدین منظور تصمیم داریم در این مطلب انواع سبک ها و مدل های مختلف تزیین تخم مرغ با روبان را برای الگوبرداری شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب تزیین تخم مرغ با روبان

چیدن سفره هفت سین در هنگام آغاز سال نو یکی از رسوم و آیین های دیرینه ما ایرانیان می باشد که در مدل ها و سبک های متنوعی می توان به اجرای آن پرداخت. تزیینات هفت سین شامل چند بخش مخصوص و منحصر به خود می باشد که تزیین تخم مرغ یکی از آن ها بوده که شیوه های مختلفی برای طراحی و زیبا سازی آن وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تزیین تخم مرغ با روبان اشاره کرد.

تزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سین

ایده ها و سبک های متفاوتی برای دیزاین تخم مرغ با روبان وجود دارد که نیازمند تجهیزات و وسایل زیادی نمی باشد و خیلی راحت می توان با بکارگیری کمی خلاقیت و هنر مطابق با سلیقه خود آن را انجام داد. این روش خیلی ساده بوده و با بکارگیری انواع روبان های رنگی یا حتی طرح دار می توانید جلوه زیبایی به تخم مرغ عید خود بدهید.

بنابراین بانوان خوش سلیقه و هنرمندی که در انجام کارهای هنری و صنایع دستی مهارت داشته و یا تمایل دارند همچون کاشت سبزه عید با دست خود، انجام این کار را نیز خودشان به عهده گیرند و از هنر خود استفاده نمایند می توانند از طرح های جالبی که در این زمینه وجود دارد الهام گرفته و با وسایل و ابزار ساده ای همچون چسب و انواع روبان های رنگی در طرح های متنوع و وسایل تزیینی ساده و کوچک جلوه زیبا و چشم نوازی به تخم مرغ هفت سین بدهند.

تزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سین

انجام این نوع تزیینات بسیار کار ساده ای بوده و نیاز به وقت زیادی ندارد و همچنین هزینه زیادی صرف آن نمی شود بلکه تنها کافی است با کمی دقت و حوصله و بکارگیری کمی خلاقیت هر مدل و طرحی که مدنظر دارید را بر روی آن اجرا نمایید و همینطور می توانید با استفاده از روبان گل ها یا شکل های جالبی بسازید و بر روی تخم مرغ بچسبانید.

تصاویری زیبا از انواع سبک های جالب دیزاین تخم مرغ هفت سین

در ادامه نمونه های جذاب و زیبایی از انواع تزیینات و طراحی انجام شده بر روی تخم مرغ با استفاده از روبان های متنوع را برای راهنمایی شما عزیزان و انتخاب مدل مدنظرتان به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید.

تزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سینتزیین تخم مرغ با روبان برای سفره هفت سین

در مطلب بیان شده مدل های بی نظیر و جالبی از انواع تزیین تخم مرغ با روبان را با بهره مندی از ایده های متنوع و خلاقانه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و بتوانید با الهام گرفتن از این نمونه های ارائه شده به سفره هفت سین خود زینت ببخشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هفت سین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟