محیط خانه را رنگی کنید


رنگ بندی به عنوان نخستین عامل تاثیر گذار بر جذابیت بصری انسان در طراحی دکراسیون منزل بسیار مهم است. در این گزارش به معرفی نکاتی خواهیم پرداخت که می تواند به طراحی خانه ای زیباتر منجر گردند....

محیط خانه را رنگی کنید

رنگ بندی به عنوان نخستین عامل تاثیر گذار بر جذابیت بصری انسان در طراحی دکراسیون منزل بسیار مهم است. در این گزارش به معرفی نکاتی خواهیم پرداخت که می تواند به طراحی خانه ای زیباتر منجر گردند.

به گزارش سیناپرس، تا به حال دقت کرده اید که در هنگام ورود به فروشگاه های بزرگ مهمترین موردی که موجب جذب شما به یک قسمت می شود چیست؟ محصولات مورد نیاز؟ کیفیت کالا؟ به هیچ عنوان در نحستین نگاه به یک فروشگاه هیچیک از موارد یاد شده برای شما جذاب نخواهند بود، برای مثال اگر قصد خرید رو تختی دارید و دو مغازه در برابر شما باشد که یکی دارای ویترینی رنگی و شامل نمونه هایی دارای رنگ بندی متنوع است و دیگری مغازه ای که تنها محصولات را درون بسته های نایلونی و یا مقوایی قرار داده است، به صورت طبیعی هر انسانی به مغازه ای که رنگی باشد جذب خواهد شد.

این ماجرا درباره خانه شما نیزصادق است، برای نمونه بسیاری از افراد وسایل بسیار گران قیمتی را خریداری می نمایند ولی به هیچ عنوان محیط داخلی خانه آنها زیبایی خانه هایی که وسایل ارزان تری دارند را ندارد، در این میان نکته جذاب و مهم تنها رنگ است، در خرید مبلمان نیازی نیست تا یک مبل و سرویس راحتی بسیار گران را بخرید بلکه می توانید با استفاده از کوسن های رنگی منظره ای بسیار زیبا را از یک مبلمان ساده به دست بیاورید، برای نمونه می توانید در فصل های بهار و تابستان از رنگ هایی مانند زرد برای زیباتر نشان دادن محیط استفاده نمایید و در فصل های پاییز و زمستان از رنگ های گرم تری مانند طلایی و یا نارنجی استفاده نمایید تا محیط خانه شما گرم تر به نظر برسد، به این ترتیب و با کمترین هزینه می توان محیط پذیرایی را به زیبایی در چهار فصل متنوع و جذاب نگاه داشت.

* از ابعاد مختلف بالشتک و کوسن بر روی مبلمان خود استفاده نمایید، این مورد با تلفیق رنگ و تضاد رنگ بین مدل های مختلف می تواند موجب جذب ناخودآگاه نگاه گردد، زیرا نقطه کانونی چشم انسان به صورت ناخودآگاه بین اشیائ دارای ابعاد مختلف جابجا خواهد شد و به این ترتیب دکوراسیون شما زیباتر به چشم خواهد آمد.

* نقاط خالی خانه را پر کنید تا هیچ نقطه ای در دنیای زیبای خانه شما بدون رنگ باقی نماند، ساده ترین عمل ممکنه این است که در مرکز هال بایستید و به اطراف نگاه کنید تا نقاط خالی را شناسایی کنید، به گزارش سیناپرس، کافیست تا در نقاط خالی موارد بسیار ساده و ارزانی مانند گلدان های شیشه ای و یا قاب های چوبی ساده قرار دهید و در تمامی موارد به رنگ بندی اشیا توجه داشته باشید تا اشیاء دارای رنگ بندی کاملا متضاد در کنار یکدیگر قرار نگیرند.

به گزارش سیناپرس، بسیاری از افراد تصمیم به رنگ آمیزی داخل خانه خود می گیرند ولی پیشنهاد ما به شما این است که هر چند وقت یک بار تنها قسمتی از بدنه خانه خود را رنگ نمایید؛به گزارش سیناپرس، برای مثال تنها یک سمت از دیوار اتاق خواب خود را رنگ کنید، به این ترتیب بدون نیاز به جمع آوری کل وسایل و تعطیل نمودن روال عادی زندگی همواره محیط جذاب و تازه ای در خانه خود خواهید داشت که هیچگاه خسته کننده نخواهد شد.

یک مشکل کاملا ساده در این راه وجود دارد، بسیاری از افراد رنگ های مورد علاقه خود را به خوبی نمی شناسند، برای این مشکل نیز یک راه حل ساده وجود دارد، کافیست تا کمد لباس های خود را باز کنید و به سادگی نگاه کنید که بیشترین رنگ در تمامی لباس های شما چیست، به این ترتیب رنگ به عنوان مهم ترین ابزار شما در طراحی مطرح خواهد بود و با کمترین خرج می توانید محیطی دیدنی را برای خود و خانواده عزیزتان فراهم آورید.

گزارش: سید یوسف دراوی زاده

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه
نظرات شما .socials{ background-size: 20px auto !important; height: 20px !important; width: 20px !important; margin-right: 0px !important; } .a2a_divider { border-left: 1px solid #000; display: inline; height: 16px; line-height: 16px; margin-left: -2px; margin-right: 10px; position: relative; top: -7px; } .social_linkedin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/linkedin_32.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_balatarin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/balatarin-enlogo.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_cloob{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/cloob-logo-share.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_afsaran{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/ir.afsaran.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .commentsCont .content ul li, .commentReplyPlaceHolder li { background: -moz-linear-gradient(center top , #f6f6f6, #ffffff) repeat scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #cccccc; border-radius: 6px; margin-bottom: 5px; } .commentsCont .content ul li .commentinfo, .commentReplyPlaceHolder li .commentinfo { background-color: #eee; border-bottom: 1px solid #ddd; height: 22px; line-height: 19px; padding: 2px 10px; } .commentsCont .senderName, .commentReplyPlaceHolder .senderName { margin-left: 10px; } .commentsCont .dateTime, .commentReplyPlaceHolder .dateTime { color: #666; margin-left: 4px; float:left; } .commentsCont .content ul li .commentBox, .commentReplyPlaceHolder li .commentBox { padding: 10px; } .commentsCont ul { list-style: outside none none; margin: 0; padding: 0; }

نظرات شما

متن *

نام *

ایمیل *

کد امنیتی* محیط خانه را رنگی کنید[کد امنیتی جدید]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط