رستوران های افطاری در تهران در ماه رمضان کدامند؟


رستوران های افطاری در تهران در ماه رمضان کدامند؟ همه ما شب‌های ماه مبارک رمضان را با ضیافت‌های افطار آن می‌شناسیم. ضیافتی که به عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی ما آداب و رسوم غذایی خاصی دارد. در این ماه مهمانی‌ دادن برای افطار پر زحمت و تا حدی وقت گیر است. تهیه غذای فارسی...

رستوران های افطاری در تهران در ماه رمضان کدامند؟

همه ما شب‌های ماه مبارک رمضان را با ضیافت‌های افطار آن می‌شناسیم. ضیافتی که به عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی ما آداب و رسوم غذایی خاصی دارد. در این ماه مهمانی‌ دادن برای افطار پر زحمت و تا حدی وقت گیر است.

رستوران های افطاری در تهران در ماه رمضان کدامند؟

بالاخص در شهرهای بزرگی مانند تهران که افراد ساعات زیادی را در محل کار خود سپری می‌کنند. بنابراین، اغلب افراد به دلیل مشغله زیاد و اطمینان از برگزاری بهترین شکل این ضیافت، رستوران های افطاری در تهران را انتخاب مناسبی می‌دانند.

برگزاری ضیافت ماه رمضان در این رستوران‌ها خیالی آسوده تر و لذتی بیشتر برای میزبانان آن به همراه خواهد داشت. ضمن آنکه فرصتی بیشتر برای دور هم بودن و سپری کردن ساعاتی خوش را برای آنها فراهم خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین رستوران‌های تهران در ماه مبارک رمضان یک مهمانی ایده آل را برای دوستان و عزیزان خود برگزار کنید.

رستوران های افطاری در تهران

در شهر تهران تنوع زیادی از لحاظ رستوران و کترینگ‌های غذاخوری وجود دارد. در منوغذایی این رستوران‌ها تنوعی از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی و گیاهی را مشاهده خواهید کرد. اما انتخاب بهترین آنها می‌تواند باعث اطمینان خاطر شما از لحاظ کیفیت غذاها و خدمات ارائه شده شود.

در ماه رمضان این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین، انتخاب بهترین رستوران های افطاری در تهران میزبانی ضیافت شما را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد.

رستوران هتل وزرا، مجلل و باشکوه

رستوران مجلل هتل وزرا میزبانی درخور ضیافت مبارک ماه رمضان است. سفره ای پر و پیمون از هر آنچه که در تهیه غذای فارسی مدنظر شما است، در بوفه ویژه ماه رمضان این رستوران وجود دارد.

انواع دسرها، نوشیدنی‌های گرم و سرد، سالادهای متنوع و جذاب، میوه‌های رنگارنگ به همراه چندین مدل از غذاهای ایرانی پذیرای شما خواهد بود. به صرف یک افطاری باشکوه مهمان این رستوران مجلل باشید.

رستوران های افطاری در تهران در ماه رمضان کدامند؟

رستوران گردان برج میلاد، ضیافتی به یاد ماندنی بر بلندای تهران

رستوران گردان برج میلاد چشم اندازی از تمام جهات تهران را برای شما مهیا می‌سازد. این رستوران متفاوت با بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی میزبانی شایسته برای مهمانی‌های شما خواهد بود.

در ماه رمضان تخفیف استثنائی پکیج ویژه افطار این رستوران به همراه سرویس دهی بوفه افطار آن ضیافتی به یاد ماندنی از این ماه را برایتان رقم می‌زند.

رستوران ارکیده، زینت بخش سفره‌های افطار شما

رستوران ارکیده از جمله رستوران‌های زنجیره ای در تهران است. در شعبه‌های مختلف این رستوران منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی در فضایی چشم نواز تدارک دیده شده است.

این رستوران در ایام ماه مبارک رمضان نیز میزبانی خود را با ارائه پک افطاری ویژه این ماه تکمیل می‌کند. خرما، زولبیا و بامیه، فرنی، گردو و چندین مورد رنگارنگ دیگر زینت بخش سفره‌های شما در این ماه خواهد بود.

رستوران البرز، باقدمت و باکیفیت

بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد از ویژگی‌های بارز رستوران البرز است. این رستوران با قدمتی بیش از 50 سال، همچنان در بین مشتریان خود اولین انتخاب است. منوی ویژه رستوران البرز با انواع چلو کباب‌های خوشمزه، غذاهای ایرانی و دریایی ذائقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

در ایام ماه مبارک رمضان در کنار این منوی متنوع، بوفه ای رنگارنگ برای افطار تدارک دیده شده است. حلیم، شله زرد، پنیر و سبزی خوردن و برخی مخلفات دیگر در این بوفه قابل سفارش است. برای تجربه یک افطاری پر و پیمون رستوران البرز را از یاد نبرید.

رستوران حس توران، تجربه ای متفاوت از دیزاین غذاهای ایرانی

رستوران های افطاری در تهران در ماه رمضان کدامند؟

از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران شیوه خلاقانه طراحی غذاهای ایرانی آن است. اصیل ترین غذاهای ایرانی را به شکلی متفاوت در این رستوران نوش جان خواهید کرد. تنوعی از فرهنگ غذایی مناطق مختلف ایران در منوی جذاب این رستوران مشاهده می‌شود.

در رستوران حس توران افطاری‌های متفاوتی از ماه رمضان را تجربه خواهید کرد. غذاها و پیش غذاهای مرسوم این ماه به زیباترین شکل ممکن پای سفره افطار شما خواهد بود.

ستوران نائب سعادت آباد، بهترین میزبان برای یک ضیافت به یادماندنی

رستوران نائب برای تهرانی‌های اصیل یک رستوران قدیمی و لوکس است. این رستوران با قدمت همچنان از اعتبار و اعتمادی قابل قبول برای اهالی این شهر برخوردار است. چلو کباب به عنوان یکی از بهترین غذاهای ایرانی همیشه اولین مشتریان این رستوران است.

در ماه رمضان یک سفره رنگین از انواع خوراکی‌‌های مرسوم این ماه پذیرای شما خواهد بود. کره، پنیر، گردو، عسل، خرما، زولبیا و بامیه و تمام آنچه به رسم معمول پای سفره‌های افطار هست، در پکیج افطاری این رستوران وجود دارد. برای یک ضیافت به یادماندنی در کنار دوستان و خانواده رستوران نائب را به خاطر داشته باشید.

رستوران دارچین، یک پذیرایی تمام عیار

رستوران دارچین به عنوان یکی از رستوران‌های محبوب تهران شناخته شده است. فضای آرام و دلنشین این رستوران برای برگزاری مهمانی‌های ماه مبارک رمضان یک گزینه عالی است. برای یک پذیرایی تمام عیار از مهمانان افطار خود حتماً به رستوران دارچین سر بزنید.

منوی بدون کم و کاست افطار در این رستوران همان چیزی است که برای تدارک مهمانی خود نیاز خواهید داشت. آش، شله زرد، عدسی، زولبیا و بامیه، انواع آب میوه، عسل و چای سفره افطاری شما را تکمیل خواهد کرد.

سفره خانه سنتی عالی قاپو، همه آنچه از یک رستوران سنتی انتظار دارید

اگر برای صرف وعده غذایی تان محیطی با چیدمان سنتی را ترجیح می‌دهید، رستوران عالی قاپو همان جایی است که باید به آن سر بزنید. کیفیت بی نظیر غذاهای این رستوران در کنار یک موسیقی زنده برایتان دلچسب تر خواهد بود.

برای سفره افطار نیز منوی متنوعی از انواع آش و سوپ، نان و پنیر، کشک بادمجان، فسنجون و دیگر غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. فضای سنتی به همراه پرسنلی با پوشش تداعی کننده رستوران‌های قدیمی برای سنتی دوست‌ها یک پیشنهاد بی نظیر خواهد بود.

رستوران هانی اندرزگو، اصیل و خوش آوازه

رستوران هانی از سلف سریس‌های اسم و رسم دار تهران است. این رستوران خوش آوازه ضیافت افطار شما را به بهترین نحو ممکن میزبانی خواهد کرد. انواع غذاهای ناب ایرانی در کنار یک پکیج کامل افطار پذیرای شما در این ماه مبارک خواهد بود. افطاری ماه رمضان خود را در یکی از رستوران‌های معروف ایران حتماً تجربه کنید.

عمارت خانه پدری، عطر و طعمی آشنا از غذاهای ایرانی

تجربه یک حس لذت بخش از شب‌های ماه رمضان با عطر و طعم غذاهای عمارت خانه پدری ممکن می‌شود. در این رستوران حس و حالی از خانه‌های قدیمی ایرانی در شما تداعی خواهد شد.

در این عمارت می‌توانید ساعات لذت بخشی را از افطار تا سحر با خوراکی‌هایی خوشمزه و متنوع سپری کنید. بدون شک در این فضای آرامش بخش، صرف وعده افطار برایتان خاطره ساز خواهد شد.

رستوران ایوان سالار، پیشنهادی جذاب برای یک ضیافت شام رمضان

یکی دیگر از رستوران‌ های افطاری در تهران، رستوران ایوان سالار است. این رستوران برای ضیافت شام رمضان و دورهمی‌های دوستانه بهاری یک پیشنهاد جذاب خواهد بود. منوی غذایی مرسوم رمضان به همراه اصیل ترین غذاهای ایرانی خاطره ای به یادماندنی از دورهمی‌های بهارانه شما را در این ماه رقم خواهد زد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت