استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در تفرجگاه‌ها و سواحل گیلان


استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در تفرجگاه‌ها و سواحل گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در نقاط مختلف استان، گفت: هدف این گشت ارائه خدمت بهتر به مسافرین  و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است.

سردار ملکی امروز در رزمایش فرهنگی – اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال میزبان هم میهنان عزیز هستیم که از نقاط مختلف کشور به گیلان سفر می‌کنند، پلیس در همه حوزه‌های انتظامی و فرهنگی آمادگی لازم را دارد و پیش‌بینی‌های لازم هم صورت گرفته تا در ارائه خدمت به مردم حداکثر توان را به کار گیریم و مسافرین با خاطری خوش گیلان را ترک کنند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: رزمایش فرهنگی – اجتماعی برابر اولویت‌های ابلاغی ناجا در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها اجرا می‌شود؛ با توجه به آزادسازی سواحل دسترسی مردم به سواحل بیشتر شده و از این رو احساس نیاز می‌شود تا در تفرجگاه‌های ساحلی و پارک‌ها در این حوزه فعالیت مضاعفی داشته باشیم.

سردار ملکی از اجرای طرح ناظر یک با شدت بیشتر در استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مطالبات مردم ولایتمدار استان موضوع امنیتی – اجتماعی است، در این راستا با توجه به آزادسازی سواحل ۱۰۹ گشت نظارتی، اماکن، امنیتی و اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌های استان مستقر می‌شوند که از این تعداد ۴۵ گشت در حوزه فرهنگی – اجتماعی است.

وی با اشاره به استقرار ۴۵ گشت فرهنگی – اجتماعی در نقاط مختلف استان، گفت: هدف این گشت ارائه خدمت بهتر به مسافرین و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است. هر جا که هنجاری اسلامی و نظامی صورت گیرد برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد و با دستگاه قضا هم هماهنگی شده لذا از جرائم مشهود محسوب می‌شود که پلیس با اقتدار با آن برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: حوزه امر به معروف و نهی از منکر صرفا مختص این گشت نیست و همه باید نقش آفرین باشند. تذکر باید لسانی باشد لذا خوشرویی با مردم مدنظر این گشت قرار گیرد. الیجاد تنش قابل قبول نیست هرگونه ساختارشکنی یا هر حرکتی که تضعیف پلیس را به دنبال داشته باشد، برخورد می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا