سکوت در بازار ارز / قیمت دلار همچنان در کانال 26 هزار تومان


سکوت در بازار ارز / قیمت دلار همچنان در کانال 26 هزار تومان

بازار ارز آخرین روز از معاملات سال را درحالی آغاز کرده که لفط در بازار بسیار کم است و عملاً خرید و فروشی صورت نمی گیرد. قیمت ها در نیمه اول معاملات نسبت به روز پنجشنبه بدون تغییر بوده است.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز صبح آخرین روز از معاملات سال جاری را درحالی آغاز کرد که حجم معاملات به شدت پایین بود. ساعاتی قبل به نقل از ایندیپندنت اعلام شد که اعلام توافق نهایی تا ۴۸ساعت دیگر محتمل است و همین موضوع باعث شده احتیاط در معاملات بین معامله‌گران به شدت بالا برود. به این ترتیب آخرین قیمت‌های اعلام شده برای دلار آزاد تا این ساعت از معاملات، ۲۶هزار و ۲۷۰تومان برای خرید و ۲۶هزار و ۳۰۰تومان برای فروش است که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بدون تغییر بود

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را ۲۴هزار و ۷۶۹تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۵۱تومان برای فروش اعلام کرده است. دلار روز پنجشنبه در صرافی‌های رسمی ۲۴هزار و ۵۴۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۲۴تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز حدود ۲۰۰تومان افزایش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۸هزار و ۹۸تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۱۲تومان برای فروش معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی این اسکناس در صرافی‌های رسمی در روز پنجشنبه، ۲۷هزار و ۹۰۳تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۹۱۶تومان برای فروش بود که افزایش حدود ۵۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

در صرافی ملی نیز قیمت دلار را با حدود ۲۵۰تومان افزایش ۲۴هزار و ۹۹۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۷۴۵تومان برای خرید اعلام کرده است. روز پنجشنبه دلار در این صرافی با قیمت ۲۴هزار و ۷۳۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۹۳تومان برای خرید معامله می‌شد.

یورو نیز در صرافی‌ ملی ۲۸هزار و ۱۴۰تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۷۶۰تومان برای خرید قیمت خورده است. این اسکناس روز پنجشنبه در این صرافی، ۲۸هزار و ۸۹تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۸۱۰تومان برای خرید قیمت خورده بود که قیمت آن برای خرید کاهش و برای فروش افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا