تنش در تمرین یووه؛ آلگری و دیبالا درگیر شدند


تنش در تمرین یووه؛ آلگری و دیبالا درگیر شدند

تبعات شکست یوونتوس برابر ویارئال و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 0-3 برابر ویارئال شکست خورده و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازماند.
حالا به نظر می‌رسد که ترکش‌های این شکست ادامه دارد و روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که دیبالا و آلگری در تمرینات روز گذشته با یکدیگر درگیر شده‌اند.
در این خبر اشاره شده که این بازیکن آرژانتینی روز گذشته به همراه خوان کوادرادو به دفتر آلگری رفته تا درخواستی را درباره برنامه تمرینی امروز پیش از دیدار برابر سالرنیتانا مطرح کند. گفته می‌شود که این درخواست مربوط به زمانبندی جلسه تمرینی یووه بوده است.

تنش در تمرین یووه؛ آلگری و دیبالا درگیر شدند


این دو نفر می‌خواستند که ساعات آزاد بازیکنان در این برنامه ریزی بیشتر باشد و دیبالا این موضوع را مطرح کرده و این مکالمه را پیش برده است. این درخواست چندان به مذاق آلگری خوش نیامده و این بحث خیلی زود به بحثی جدی تبدیل شده است.
گفته می‌شود سرمربی یوونتوس از این که دو بازیکن تیمش پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان چنین درخواستی را مطرح کرده‌اند بسیار عصبانی شده است. در نهایت این بحث هیچ نتیجه‌ای نداشته و دیبالا دفتر آلگری را ترک کرده است.
به نظر می‌رسد که این اتفاق نشانه تنش شدیدی است که با توجه به شرایط این فصل یوونتوس در این تیم ایجاد شده و البته عصبانیت و ناخشنودی دیبالا از شرایط تمدید قراردادش را نیز نشان می‌دهد.
مذاکرات نمایندگان این ستاره آرژانتینی با مدیران یووه به نتیجه نرسیده و احتمال ترک تورین توسط این بازیکن در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد بسیار زیاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا