ابوالفضل پاشایی سرپرست فرمانداری بستان آباد شد


ابوالفضل پاشایی سرپرست فرمانداری بستان آباد شد

تبریز-ایرنا- ابوالفضل پاشایی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بستان آباد معرفی و از خدمات یداله اللهیاری قدردانی شد.

ابولفضل پاشایی با ۲۱ سال سابقه خدمت دولتی، دارای مدرک فوق لیسانس مدیریتی بوده و در پست های متعددی در شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرده است .

ابوالفضل پاشایی سرپرست فرمانداری بستان آباد شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: تا جایی که نیاز است تغییرات مدیریتی در استان انجام می شود

تراب محمدی روز شنبه در حاشیه معارفه فرماندار جدید شهرستان بستان آباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تغییرات مدیریتی در سطح استان تا حدی که نیاز باشد صورت خواهد گرفت و از نیروهای کار آمد و همسو با دولت استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدیران شهرستانی سعی خواهند کرد در محل خدمت خود ساکن شوند، ادامه داد: اختیارات برخی از ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان بستان آباد به علت موقعیت خاص صنعتی و جغرافیایی افزایش خواهد یافت.
وی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیق برای مسئولان عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود از ظرفیت های استانی و شهرستانی در جهت رفع مشکلات مردم استفاده شود.
محمدی تشکیل مجمع پیشرفت و عدالت با حضور نخبگان، فرهیختگان و جوانان و تشکیل شورای سرمایه گذاری در شهرستان برای رونق تولید و کسب و کار و ادامه تشکیل میزخدمت در مصلاها و مساجد به ویژه در روستاها را از اولویت های کاری فرمانداران شهرستان ها عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟