گشت ویژه نوروزی پلیس برای جلوگیری از سرقت/سارقان مرخصی نمی‌گیرند


گشت ویژه نوروزی پلیس برای جلوگیری از سرقت/سارقان مرخصی نمی‌گیرند

اصفهان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از ایجاد گشت های ویژه کمین و شکار برای نوروز 1401 خبر داد و گفت:آمده مقرر است تا سارقان زندانی و دستگیر شده تا پایان نوروز به مرخصی اعزام نشوند.

به گزارش مشرق، حسین ترکیان در خصوص احتمال افزایش سرقت‌ها در ایام عید با سفرهای بین شهری اظهار داشت: به منظور تنگ‌تر شدن فضا برای مجرمان و افزایش احساس امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز ۱۴۰۱ گشت‌های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی استان در مرکز استان راه اندازی شدند.

وی با بیان اینکه گشت‌های مذکور به صورت حرفه‌ای و هوشمندانه عمل می‌کنند، افزود: این گشت‌ها در قالب ۱۲ تیم مستقل و به صورت مخفی بر اساس تخصص و آموزش‌های حرفه‌ای و با توجه به جغرافیای جرم در سطح شهر به گشت زنی می‌پردازند و در صورت ارتکاب هر جرمی از سوی مجرمان سابقه دار و خشن با آنان برخورد قانونی خواهند کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: عمده فعالیت این واحدهای تخصصی مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصی، مغازه، جیب بری، کیف قاپی، سرقت‌های توأم با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

ترکیان از کنترل ویژه سارقان سابقه دار و شناسایی مجرمان و محکومان فراری و تحت تعقیب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد تا سارقان زندانی و دستگیر شده تا پایان نوروز به هیچ عنوان به مرخصی اعزام نشوند، برای اینکه پلیس در اجرای طرح‌های خود موفقیت‌های لازم را کسب کرده و بتواند امنیت مطلوب را فراهم کند لازم است تا هم استانی‌های عزیز نیز همکاری خوبی را با مأموران پلیس داشته باشند.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا