عربستان تشنه ششمین صعود به جام جهانی / شانس هم با هروه رنار یار است!


هروه رنارد سرمربی عربستان سعودی تأیید کرد که تیمش هنوز صلاحیت قطعی حضور در جام جهانی 2022 را تضمین نکرده است، اما اوضاع به سود تیم اوست چراکه عربستان روز پنجشنبه در ورزشگاه شارجه با چین دیدار می کند.

به گزارش ورزش سه ، این دیدار که عملا بازی خارج از خانه تیم رنار است در جایی برگزار می‌شود که چین در آنجا غریبه خواهد بود. و همه امیدوارند پیش از میزبانی استرالیا در فیفا دی آخر رنار و تیمش ششمین صعود به جام جهانی را جشن بگیرند.

الاخضر در صورتی می تواند حضورش در قطر را تضمین کند که بدون انتظار نتیجه بازی استرالیا ، چین را شکست دهد.

عربستان سعودی در گروه خود را با ۱۹ امتیاز بالاتر از ژاپن 18 امتیازی است، نیم نگاهی به بازی روز پنجشنبه بازی بین ژاپن و استرالیا هم دارد که تساوی در آن به سود رنار و شاگردانش خواهد بود .

عربستان تشنه ششمین صعود به جام جهانی  / شانس هم با هروه رنار یار است!

تیم عربستان سعودی روز شنبه وارد ابوظبی شد تا برای آماده سازی برای دیدار با چین وارد اردویی شود که در آن ۲۶ بازیکن حضور دارند:
محمد العویس، محمد الیامی، فواز الغرنی، امین بخاری، عبدالله مادو، احمد شراحیلی، حسن تیمبوکتی، عبدالیله العمری، زیاد السحافی، یاسر الشار الحربی، محمد البریک، سعود عبدالحمید، سلمان الفرج، سامی النجایی، محمد کانو، علی الحسن، سالم الدوساری، عبدالرحمن غریب، خالد الغنام، عبدالرحمن العبود، عبدالعزیز البیشی، فهد المولید، هتان بهبری، فیراس البریکان، صالح الشهری.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید