انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!


انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

قطار انیمه‌های جذاب، با سرعت و قدرت بیشتری به حرکت افتاده است. امسال شاهد پخش انیمه‌های جذاب و جالب توجهی بوده‌‌ایم و همین طور خواهیم بود. با مرور بهترین انیمه ها همراه دلگرم باشید.

آثار انیمیشنی شاید در نگاه اول بیشتر مناسب کودکان باشند، اما واقعیت این است که بسیاری از بزرگسالان را هم شیفته خود کرده‌اند. حال با دلگرم و مرور بهترین انیمیشن ها همراه باشید.

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

درون و بیرون یا پشت و رو (به انگلیسی: Inside Out) یک پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی، کمدی-درام و ماجراجویی به کارگردانی پیت داکتر است. این انیمیشن توسط استودیوهای پیکسار ساخته شده و توسط والت دیزنی پیکچرز در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ عرضه شد. پیت داکتر از فیلم‌نامه نویسان و کارگردان‌های با سابقه پیکسار است که آثار درخشانی همچون انیمیشن بالا و کارخانه هیولاها را ساخته‌است.

افسون (به انگلیسی: Encanto) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی در ژانر کمدی فانتزی موزیکال به تهیهٔ استودیو انیمیشن والت دیزنی است که در ۲۰۲۱ به‌وسیلهٔ استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد. این شصتمین فیلم ساخته‌شده توسط این استودیو است و کارگردانی‌اش بر عهدهٔ جیرد بوش و بایرون هاوارد بوده‌است. صداپیشگان این فیلم استفانی بیاتریز، ماریا سیسیلیا بوترو، جان لگویزمائو، مائورو کاستیو، جسیکا داروو، آنجی سپدا، کارولینا گایتان، دایان گررو و ویلمر والدراما هستند. داستان فیلم در مورد دختری کلمبیایی با نام میرابل است که تنها فرد خانواده است که قدرت جادویی ندارد.

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

انیمیشن زوتوپیا Zootopia یه انیمیشن جالب کمدی و ماجراجویانه است. این انیمیشن درباره یه شهره که توش یه عالمه حیوون درکنار هم زندگی میکنن و خودشون شهرشون رو اداره میکنن. شعارشون زندگی شکار و شکارچی در کنار هم و با صلح و آرامشه. جودی هاپس که یه خرگوش زبل با هوشه تو یه دهکده ای با ۲۷۵ تا خواهر و برادرش زندگی میکنه. اون آرزو داره پلیس بشه . جودی بعد از تلاش فراوون و شکست های متفاوت تو آزمون ورودی اداره پلیس بالاخره با رتبه ممتاز قبول و به شهر زوتوپیا فرستاده میشه ولی رئیس اداره( رئیس بوگو) اونو دست کم میگیره و بهش یه وظیفه خسته کننده میده .

انیمیشن دلیر Brave محصول همکاری دو استودیوی نام‌آشنا در عرصه‌ی انیمیشن، پیکسار و دیزنی است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. کارگردانی این انیمیشن به صورت مشترک بر عهده‌ی مارک اندروز Mark Andrews و برندا چپمن Brenda Chapman است که موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین انیمیشن بلند از آکادمی اسکار در همان سال شدند. برندا چپمن با دریافت این جایزه تبدیل به اولین زنی شد که موفق به دریافت بهترین کارگردانی برای انیمیشن بلند از آکادمی اسکار می‌شود. موضوع فیلم انیمیشن دلیر، در مورد شاهدختی است شجاع و بی‌پروا، که تصمیم گرفته است سرنوشتش را خودش رقم بزند و برای رسیدن به آن قهرمانانه می‌جنگد.

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

انیمیشن پرندگان آزاد راجع به بوقلمونها هست. شماها تا حالا بوقلمون از نزدیک دیدین؟ من که ندیدم. ولی مسیحی ها یک عید دارن به اسم روز شکرگذاری. توی این روز رسم ...

آقای فاکس شگفت‌انگیز (Fantastic Mr. Fox) نام یک فیلم انیمیشن استاپ موشن آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی وس اندرسن است.فیلم‌نامه این فیلم بر پایه رمان کودکانه‌ای به همین نام اثر رولد دال توسط وس اندرسن و نوآ بامباک نوشته شده‌است.

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

انیمیشن The Book of Life انیمیشنی موزیکال، فانتزی و کمدی محصول سال 2014 است. این انیمیشن محصولی از استودیو 20th Century Fox Animation و استودیو Reel FX Animation Studios است که توسط کمپانی 20th Century Fox توزیع شد. خورخه گوتیارز (Jorge R. Gutierrez) علاوه بر کارگردانی انیمیشن کتاب زندگی، یکی از نویسندگان آن در کنار داگ لنگدیل (Doug Langdale) بوده است. این انیمیشن جذاب و تماشایی در 17 اکتبر 2014 (25 مهر 1393) در سینماها اکران شد. کارتون The Book of Life فروش خوبی داشت و همچنین نامزد جایزه گلدن‌گلوب در بخش بهترین انیمیشن شد.

باستر مون و دوستانش باید ستاره راک منزوی خشت کالوی را ترغیب کنند تا برای افتتاحیه نمایش جدید به آن‌ها بپیوندد.

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

انیمیشن جالب لوراکس The Lorax داستان زندگی پسری به نام تد Ted رو به تصویر می‌کشه که در شهری به نام تنیدویل زندگی می‌کنه. توی این شهر که توسط فردی پول‌دار به نام اوهر (O'Hare) اداره می‌شه هیچ درخت طبیعی به چشم نمی‌خوره و تمام گیاهان و درختان اون از جنس پلاستیک هستن. می‌دنید چرا از درختای طبیعی توی این شهر استفاده نمی‌شه؟ چون اوهر همه درآمد خودش رو از طریق فروش اکسیژن به دست میاره و به همین خاطر هم مخالف کاشت درختای طبیعی توی شهره و تلاش می‌کنه تا هوا رو آلوده‌تر کنه و محصولات خودش رو بیشتر بفروشه.

انیمیشن فردیناند ، درباره ی گاوی به نام فردیناند است که تفاوت بزرگی با همنوعان خود دارد. او بوی گل ها و دوستی با انسان ها را به مبارزه در رینگ گاوبازی ترجیح می‌دهد با گل‌ها زندگی کند اما روزی با با دختری رو به رو می شود که…

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!

کارتون کله کدو Megamind داستان قهرمان های خیالی توی شهری خیالی هست. مگامایند و مترومن دو تا قهرمان هستن که از یک سیاره دیگه به زمین اومدن. البته اولش قرار بوده هر دوتاشون قهرمان و آدمهای خوبی بشن ولی یک اتفاق کوچولو افتاد. سفینه ای که مگامایند رو داشت به زمین می آورد جای بدی فرود اومد. توی زندان!زندانی ها هم گویا معلم های خوبی هستن. اونها کله کدو رو به بهترین شکل بزرگ کردن. اون که یک مغز عالی و نابغه داشت درسهای معلم هاش رو خیلی زود یاد گرفت. سالها بعد که از زندان بیرون اومد تبدیل شده بود به بزرگترین مغز متفکر خرابکار دنیا. کلی اختراع کرد. کلی ماشین و دستگاه ساخت که ازشون میشه برای کارهای شیطانی و شرورانه استفاده کرد.

انیمیشن رامبل از پارامونت اثری دیگر از این استدیو می باشد و داستانی از یک هیولا را روایت می‌کند که می‌خواهد در مسابقات کشتی جهانی قهرمان شود.سال ۲۰۲۰ قرار بود این انیمیشن منتشر شود ولی به دلیل همه گیری ویروس کرونا پخش آن متوقف شد و به زمان آینده مولکول شد.داستان این انیمیشن به اینگونه می باشد، که یک هیولای بزرگ به نام استیو که انگار هیولای تنبلی می باشد با کمک دختری نوجوان به نام وینی سعی در آموزش خود (استیو) را دارد.

انیمیشن هایی که ارزش دیدن دارند!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...