عاقبت بازی با مار واقعی + فیلم


عاقبت بازی با مار واقعی + فیلم

مرد جوان که مشغول بازی و تهیه ویدئو از سه مار کبرا بود به دردسر بزرگی افتاد.

برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند با جانوران خطرناکی مانند مار‌ها نیز می‌توان ویدئو‌هایی سرگرم کننده برای دریافت لایک در شبکه‌های اجتماعی تهیه کرد. بعضی از این افراد برای این سرگرمی حتی اقدام به نوعی شکنجه این جانوران می‌کنند.

بنا به گزارش Indian Express، به تازگی یک مرد جوان اهل ایالت کارناتاکا هند که قصد تهیه ویدئویی مشابه با سه مار کبرا را داشت درس عبرت خوبی فرا گرفت. این مرد جوان در مقابل دوربین در حال بازی با این سه مار کبرا بود که ناگهان توسط یکی از آن‌ها مورد حمله قرار گرفت. «ماز سید» که معمولا ویدئو‌هایی خیره کننده از مواجه با مار‌های کبرا را در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند این بار هنگام تهیه یک ویدئوی دیگر به درسر بزرگی افتاد.

بیشتر بخوانید

خوش شانسی شهروند ولزی با پیدا کردن یک سنگ آسمانی!

این جوان در حال بازی با سه مار کبرا بود که ناگهان یکی از آن‌ها به پای چپ وی حمله ور شد و وی را گزید. ویدئویی که توسط سید تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که او در مقابل سه مار نشسته و مشغول بازی است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان یکی از مار‌ها به وی حمله شده و پای چپ این جوان را مورد هدف قرار می‌دهد.

«سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «این روشی وحشتناک برای مهار مار‌های کبرا است. مار‌ها حرکت را تهدید قلمداد کرده و واکنش نشان می‌دهند. در این مواقع واکنش‌ها می‌تواند مرگبار باشند.»

بنا به گفته یکی از مقامات محلی هند این جوان پس از این حادثه به یک بیمارستان غیردولتی در سیرسی منتقل و بستری شد. گفته می‌شود این جوان ۲۰ ساله روند بهبودی خود را طی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !