شرکت‌های هواپیمایی حق گران‌فروشی ندارند


شرکت‌های هواپیمایی حق گران‌فروشی ندارند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از فرودگاه مهرآباد گفت: مردم بر نرخ بلیت نظارت کنند و هرگونه گران‌فروشی نسبت به نرخ‌های اعلامی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش مشرق به نقل از فرودگاه مهرآباد کاپیتان محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گردشگری و رئیس ستاد سفرهای نوروزی، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد و حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در آستانه نوروز ۱۴۰۱ از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد و روند اعزام و پذیرش مسافران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

آمار مسافران اتوبوس‌های بین شهری در ۴ روز اخیر

محمدی بخش در این بازدید ضمن مراجعه سرزده به دفاتر شرکت‌های هواپیمایی مستقر در ترمینال‌های فرودگاه بین المللی مهرآباد بر حضور نماینده تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها و لزوم پاسخگویی ایشان به مسافران در زمان تأخیرات تاکید کرد.

وی همچنین در گفتگو با مردم و مسافران فرودگاه مهرآباد از نزدیک مشکلات مطروحه از سوی ایشان را پیگیری و بر لزوم رعایت نرخ مصوب در سایت سازمان هواپیمایی کشوری از سوی شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران هرگونه گران فروشی را در اسرع وقت به دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی