آلگری: احتمال جدایی دیبالا را رد نمی‌کنم


آلگری: احتمال جدایی دیبالا را رد نمی‌کنم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس احتمال جدایی پائولو دیبالا در پایان فصل جاری را رد نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری امروز با گل های نیمه اول پائولو دیبالا و دوسان ولاهوویچ با نتیجه 2-0 مقابل سالرنیتانا پیروز شده و کابوس حذف مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان را فراموش کرد. مکس آلگری در پایان این دیدار در مورد شایعه اختلاف با پائولو دیبالا و البته احتمال جدایی این ستاره خلاق از یوونتوس در پایان فصل صحبت کرد.

مکس آلگری گفت: رابطه ام با پائولو دیبالا و همه بازیکنان خوب است. برخی اوقات تبادل نظر وجود دارد و من همیشه تقریبا انسانی رک و مستقیم هستم. اما برای خیر و صلاح خود بازیکنان چنین رفتاری دارم و خود آنها می‌دانند مورد تحسین من قرار دارند. پائولو در دوران نوجوانی از پالرمو به یوونتوس آمد. او حالا بازیکن بزرگی شده و هیچ مشکلی نیست.

آلگری: احتمال جدایی دیبالا را رد نمی‌کنم

تمدید با پائولو دیبالا؟ نمی دانم که آیا او فصل بعد نیز بازیکن یوونتوس خواهد بود یا نه، این موضوع مربوط به باشگاه است. ما اغلب با باشگاه صحبت می کنیم و این فقط پائولو نیست که قراردادش رو به اتمام است، بلکه بازیکنانی چون فدریکو برناردسکی، متئو دی شیلیو، ماتیا پرین و خوان کوادرادو نیز چنین شرایطی دارند. کار من این است که در این هفته های پایانی فصل عملکرد خوبی داشته باشم.

مشکلات ابتدای فصل بعد از جدایی کریستیانو رونالدو؟ رونالدو سه روز پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات یوونتوس را ترک کرد. من فقط شش هفته بود که کارم را به سبک خاصی شروع کرده بودم، اما بعد متوجه شدم که باید تغییراتی ایجاد کنیم. زمانی که سطح انرژی را بالا بردیم و بیشتر در قالب یک تیم بازی کردیم، نتایج شگفت انگیز بود. این مرحله مهمی از فصل است و ما همچنان می توانیم در سری آ و کوپا ایتالیا خود را ثابت کنیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس