برنامه «بیعتی بهاری با شهدا» به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش به اجرا در آمد


برنامه «بیعتی بهاری با شهدا» به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش به اجرا در آمد

مقتدری گفت: همزمان با لحظه تحویل سال نو، برنامه «بیعتی بهاری با شهدا» به همت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: برنامه لحظه تحویل سال نو، امسال با همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: این برنامه با عنوان «بیعتی بهاری با شهدا» توسط بچه های مسجد در این کانون برنامه ریزی و در جوار گلزار شهدای «برق روز» این شهرستان برگزار شد.

وی به جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: دعای تحویل سال و قرائت زیارت عاشورا از جمله عناوین برنامه «بیعتی بهاری با شهدا»در این کانون فرهنگی و هنری بود.

مقتدری ادامه داد: همچنین پخش بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و گوش فرا دادن به این سخنان توسط شرکت کنندگان در این محفل دیگر برنامه لحظه تحویل سال نو در جوار شهدای دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در این برنامه، عنوان کرد: بچه های مسجد و دیگر شهروندان در کنار خانواده شهدا با حضور بر مزار شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، با دعا برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) نوید یک سال خوب را برای هم وطنان مژده دادند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها