برگزاری آیین تحویل سال در گلزار شهدای جهرم به همت بچه های کانون «انصارالحجه»


برگزاری آیین تحویل سال در گلزار شهدای جهرم به همت بچه های کانون «انصارالحجه»

بهروزی گفت: آیین تحویل سال نو به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در جوار گلزار شهدای «رضوان» شهر جهرم برگزار شد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم همچون سال های گذشته، آغاز سال نو و بهار طبیعت را در جوار شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم تحویل کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: کار فضا سازی گلزار شهدای «رضوان» برای برگزاری این آیین، از روزهای گذشته به همت بچه های مسجد پیگیری شده است.

وی بیان کرد: فضاسازی ها در گلزار شهدا با نمادهایی از دوران دفاع مقدس انجام شده و رنگ و روی معنوی و زیبایی را به این مکان بخشیده است.

بهروزی عنوان کرد: آنچه در لحظه تحویل سال در گلزار شهدای «رضوان» انجام شد، قرائت دعای تحویل سال، سخنرانی رهبری انقلاب (مدظله العالی) و برنامه های دیگر فرهنگی بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور خانواده ها به ویژه مادران شهدا بر سر مزار فرزندانشان و همچنین حضور پر شور شهروندان جلوه زیبایی را در زمان سال تحویل به خود بخشیده بود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم