رئیسی درگذشت حجت‌الاسلام سیدعلى طباطبایی را تسلیت گفت


رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی را به حوزه‌های علمیه، مردم متدین مشهد مقدس، خانواده و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و...

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی را به حوزه‌های علمیه، مردم متدین مشهد مقدس، خانواده و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.


به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی، تولیت فقید مدارس علمیه الحجه (عج) مشهد مقدس، آورده است: این روحانی فرهیخته و متعهد، عمر شریف خود را در فعالیت‌های علمی و فرهنگی وقف تبیین و ترویج معارف اسلامی و خدمت به انقلاب و نظام کرد و آثار و خدمات خالصانه و ماندگاری بر جا گذاشت که به یقین توشه‌ای گران‌بها برای آخرت ایشان خواهد بود.


رئیس جمهور همچنین در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این استاد گرانمایه را به حضرت آیت‌الله سعیدی و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی نیز تسلیت گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان