ویدئویی که جان اینفلوئنسر را نجات داد


ویدئویی که جان اینفلوئنسر را نجات داد

یک اینفلوئنسر پس از انتشار ویدئویی به بیماری خود پی برد و از مرگ نجات یافت.

انتشار ویدئوی یک دقیقه‌ای توسط «آلکس گریسولد» موجب شد تا او از سرطان پوست نجات پیدا کند. آقای گریسولد ۲۵ ساله که اهل نیویورک می‌گوید زندگی دوباره خود را مدیون تیک تاک و دو غریبه‌ای است که با دیدن آن ویدئو به وی کمک کردند.

بنا به گزارش ایندیپندنت، همه چیز از سال ۲۰۲۰ و زمانی شروع شد که او زوایایی از زندگی مشترک شاد خود را در کلیپ‌هایی کوتاه در تیک تاک منتشر می‌کرد. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده که وجود دو خال سرطانی روی بدن آلکس را نشان می‌داد منجر شد تا او پیام‌هایی را از دو بیننده دریافت کند. این دو غریبه با اشاره به اینکه احتمالا این دو خال سرطانی باشند از آلکس خواسته بودند تا حتما به یک متخصص پوست مراجعه کند.

بیشتر بخوانید

اقدام پلیس در متوقف کردن خودروها برای عبور سمورها + فیلم

با این حال آلکس بدون توجه به این دو پیام روز‌های آینده نیز به زندگی معمول خود ادامه داد. آلکس در این باره گفت: «من کمتر از ۱۰۰ هزار دنبال کننده داشتم و واقعا پیام‌های زیادی را دریافت نمی‌کردم، بنابراین پیام‌های آن دو کاربر برجسته بود.»

آلکس به مدت چند هفته به این پیام‌ها بی اعتنا بود، اما سرانجام تصمیم گرفت برای اطمینان به پزشک مراجعه کند. آلکس هر دو خال را برداشت، اما متوجه شد که مقدار بیشتری از آن روی پوست وی تبدیل به سرطان شده است.

ویدئویی که جان اینفلوئنسر را نجات داد

آلکس با انتشار ویدئوی جدید در حالی که از آن دو غریبه تشکر می‌کرد گفت: «پزشک به من گفت هر کسی به تو در مورد این دو خال هشدار داده احتمالا جانت را نجات داده است. اگر من به این خال‌ها آنطور که باید نگران نبودم مطمئن نیستم که در کل ماجرا برای من چطور به پایان می‌رسید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در