آمال ما اصلاح، تربیت و خروج بی‌بازگشت مددجویان از زندان‌هاست


آمال ما اصلاح، تربیت و خروج بی‌بازگشت مددجویان از زندان‌هاست

تهران -ایرنا-رییس سازمان زندان‌ها گفت : آمال ما زندانبانان اصلاح، تربیت و خروج بی‌بازگشت مددجویان از زندان‌هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، «غلامعلی محمدی»، رئیس سازمان زندان‌ها همزمان با آغاز سال جدید و در نخستین روز از نوروز، از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد و در جمع مددجویان آن حضور یافته و افزود: فرصت خودسازی در ماه رمضان را از دست ندهید.

رییس سازمان زندان‌ها پس از اهدای هدایایی به همه مددجویان کانون، سالی پرخیر و برکت را برای آنان آرزو کرد و گفت: عید نوروز امسال از طرفی با نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) مصادف شده که همه خلقت به طفیل ایشان است. ضمن اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم که زمینه خودسازی و فرصت توبه را برای مسلمین و بندگان خدا فراهم کرده است.

محمدی تأکید کرد: شما عزیزان این مناسبت‌ها را مغتنم بشمارید و بدانید اگر اراده کنید و از خدا بخواهید، حتما خداوند شما را در مسیر هدایت، زندگی سالم و حیات طیبه قرار خواهد داد.

وی خطاب به مددجویان گفت: گناهی که از انسان سر می‌زند، همانند غباری است که روی قلب او می‌نشیند و هرچه این گناه بیشتر شود، این غبار نیز عمق بیشتری پیدا می‌کند. اگر انسان دست از گناه برندارد و این غبار هم کنار نرود، دیگر در سنین بزرگسالی فرصت بازگشت سخت می‌شود و شاید نتواند به اصل خود بازگردد، اما شما جوانان قلبتان مثل آینه‌ای است که این غبار گناهِ تازه‌نشسته را می‌تواند بزداید و بی‌شک اگر اراده کنید حتما مشمول حضرت حق قرار می‌گیرید.

رییس سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است زمانی برسد که زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت خالی از مددجو باشد و شما مددجویان را نیز در جمع جامعه و آغوش گرم خانواده ببینیم. این آمال آرزوی ما زندانبان‌هاست. امیدوارم سال جدید فرصتی باشد که همه شما نیز همت کنید و در مسیر راستی و حق قرار بگیرید.

وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت: شما مددجویان از فرصت ماه عزیز رمضان استفاده کنید. دعا می‌کنم و امیدوارم عملکرد شما به نحوی باشد که از این زندان بروید و دیگر هم هیچگاه به اینجا بازنگردید.

محمدی گفت: ما در سازمان زندان‌ها در کنار مددجویان هستیم و همه سعی‌مان این است که مهمترین رسالت خود که اصلاح و تربیت و بازسازگاری مددجویان است را میّسر کنیم.

رییس سازمان زندان‌ها پس از این بازدید نیز در مراسمی دیگر با سربازان یگان حفاظت ستاد این سازمان، دیداری نوروزی داشت و ضمن گفتگویی صمیمی، به هرکدام از آنان نیز هدایایی اهدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟