آماده باش نیروی های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ایام نوروز


آماده باش نیروی های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ایام نوروز

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، گفت:نیروهای متخصص و خودروهای مجهز به تمامی تجهیزات فنی، در نقاط مختلف شهر،در ایام نوروز مستقر و درآماده باش کامل هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان ضمن بازدید از رصدخانه شبکه توزیع، مرکز فوریت های ۱۲۱، مرکز کنترل و دیسپاچینگ شبکه و تعدادی از مناطق برق سطح شهر تهران،گفت:کارکنان این شرکت در تمامی بخش های ستادی، عملیاتی و مناطق ۲۲ گانه برق، آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: این آمادگی جهت تامین پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران و ارائه خدمات مورد نیاز هموطنان و مشترکان تهرانی را در کوتاه ترین زمان ممکن است.

وی افزود: پیش از فرارسیدن نوروز، تمهیدات لازم به منظور بهسازی و ایمن سازی شبکه برق پایتخت انجام شده است.

ناظریان گفت: همچنین با برنامه ریزی انجام شده این اطمینان کسب شده است که تمامی بخش های خدماتی و عملیاتی در ایام تعطیلات، به صورت کامل در راستای تامین آرامش هموطنان تهرانی، در حال فعالیت باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان تهرانی درخواست کرد با توجه به حجم قابل توجه سفرهای نوروزی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از برق در زمان مسافرت، نسبت به قطع برق یا خارج کردن دوشاخه وسایل برقی بدون استفاده در ایام سفر اقدام کرده و پیش از خروج از منزل از خاموش بودن تمامی وسایل برقی و چراغ های روشنایی، اطمینان حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور