هتل های مشهد برای مسافران اتاق خالی دارد؟


هتل های مشهد برای مسافران اتاق خالی دارد؟

مجموع سفرهای ریلی و هوایی به مشهد از 20 درصد عبور نمی‌کند اما کماکان ورود مسافران از طریق خودروهای شخصی به مشهد در حال افزایش است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حجت گنابادی‌نژاد در خصوص میزان مسافران ورودی به مشهد از ۲۵ اسفند ماه سال پیش تاکنون اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان بیش از ۱.۵ میلیون نفر از سراسر کشور به مشهد مشرف شده‌اند که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها با خودروهای شخصی به مشهد سفر کرده‌اند.

وی افزود: مجموع سفرهای ریلی و هوایی به مشهد از ۲۰ درصد عبور نمی‌کند اما کماکان ورود مسافران از طریق خودروهای شخصی به مشهد در حال افزایش است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص میزان اشغال واحدهای اقامتی مشهد تصریح کرد: تقریبا اکثر ظرفیت‌های واحدهای اقامتی مشهد تکمیل شده است. ظرفیت مدارس نیز ۱۰۰ درصد تکمیل شده است. ظرفیت‌ واحدهای اقامتی رسمی ۱۰۰ درصد پر شده و در حال حاضر از ظرفیت واحدهای اقامتی غیررسمی استفاده می‌شود. با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مقرر شده هیچ زائری در مشهد بدون جا و مکان باقی نماند.

گنابادی‌نژاد گفت: متاسفانه در ابتدای طرح نوروزی در حوزه اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائران مشکل داشتیم که مقرر شد راهنمایان زائر به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته باشند. همچنین از امشب خودروهای شهرداری از ساعت ۱۹ الی هفت صبح در خیابان‌های منتهی به حرم گشت خواهند زد تا هیچ زائری در اطراف حرم بدون مکان باقی نماند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...