رشد 47 درصدی سفر به گیلان


رشد 47 درصدی سفر به گیلان

وی از ورود بیش از 304 هزار خودرو به استان خبر داد و گفت: حجم ورود خودروها به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی گیلان از ورود بیش از ۳۰۴ هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: حجم ورود خودروها به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد رشد داشته است.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران اظهار کرد: خدمات رسانی به مردم در راس همه امور قرار دارد.

وی از ورود بیش از ۳۰۴ هزار خودرو به استان خبر داد و گفت: حجم ورود خودروها به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد رشد داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری و همیاری تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تلفات تصادفات خبر داد و افزود: بحمدالله با همکاری و همیاری مردم هیچ گونه حوادث سوء امنیتی در استان نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی در استان متاسفانه ۳ تن از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند از مردم خواست به منظور پیشگیری و داشتن سفری ایمن با پلیس همکاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد