بعد از چندسال ناکامی حقمان را می گیریم/ قریشی: ذوب آهن تاکتیک اوت بلند ندارد


بعد از چندسال ناکامی حقمان را می گیریم/  قریشی: ذوب آهن تاکتیک اوت بلند ندارد

دفاع وسط ذوب آهن می‌گوید امسال تیم بسیار خوبی دارند و بعد از چند سال ناکامی به آن چیزی که لیاقتش را دارند می رسند.

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن با پیروزی برابر مس رفسنجان سال را به اتمام رساند و در ۴ بازی متوالی پیروز شد محمد قریشی در این مورد به خبرنگار ما گفت: من گفته بودم که نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر خواهیم شد. بالاخره تغییرات زیاد بود و هماهنگ شدن کل مجموعه با هم زمانبر بود ولی در نیم فصل دوم نتیجه گیری مان خیلی بهتر شد و از ۴ بازی آخر توانستیم ۱۳ امتیاز بگیریم و این ما را نسبت به جایگاه قبلی جدا کرد. می توانیم بهتر باشیم و فقط می توانم بگویم خدا را شکر.

او در مورد اینکه در دو صحنه مسی های رفسنجان به هند معتقد بودند ادامه داد: بعد از پنالتی خودم در بازی با شهر خودرو مصاحبه کردم و گفتم پنالتی درست بود. کارشناس داوری گفت طبق قانون فیفا خوردن توپ به دست در حالت طبیعی پنالتی نیست و ما نمی‌دانیم با توجه به قانون باید چه نظری بدهیم و من احساس می کنم کارشناسان نظر بدهند خیلی بهتر است زیرا هر دفعه یک قانون می گذارند.

بازیکن سبزپوشان اصفهان در مورد غیبت مهدی تارتار در کنار زمین: گفت صد درصد تاثیر گذار است. در هر حال سرمربی کاریزما خودش را دارد. حسین پاشایی، حسین اینانلو و حسین معمار توانستند به خوبی تیم را رهبری کنند و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.

مدافع ذوب در مورد رده نهمی جدول و تداومش نظرش را اینگونه بیان کرد: بستگی به ما دارد که بتوانیم تمرکز را حفظ کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم و روی نقاط قوت کار کنیم چون تیم پتانسیلش را داردوانشاءالله این کار را انجام دهیم و تیم را به آنجایی که لیاقتش را دارد برسانیم.

قریشی در مورد جوان‌گرایی مهدی تارتار نظرش را اینگونه بیان کرد: من امسال به چشم خود دیدم که یکسری بازیکن های امید را آقای تارتار به تیم بزرگسالان آورد و واقعاً به آن ها که حقشان بود بازی داد. نمونه‌اش محمد حسین اسلامی، خدادادی و... آقای تارتار نشان داده واقعا جوانگرا است و میدان می دهد و هر کسی که خوب باشد بازی می‌کند و انشالله تمام مربیان هم این دیدگاه را داشته باشند و فوتبال ایران را متحول کنند.

وی که در پرتاب اوت بلند تبحر دارد و در تیم ملی نونهالان این کار را انجام می داده در مورد اینکه آیا ذوب آهن روی این موضوع برنامه خاصی دارد یا خیر گفت: ما برنامه خاصی نداریم و روی این قضیه تمرین نمی کنیم. تاکتیکی نداریم که قریشی اوت بیندازد و یکی تبدیل به گل کند. امسال به خصوص در نیم فصل دوم با توجه به بازیکنانی که گرفتیم خیلی در بخش حمله خوب کار می کنیم.برای همین در خیلی از بازیها لازم نبود کار به اوت بلند بکشد. یک سری بازی ها بود که صفر- صفر بود یا یک بر صفر عقب بودیم و از اوت بلند استفاده کردیم که هر کسی باشد استفاده می‌کند ولی این که بگوییم تاکتیک ما است و در بازی ها به آن تکیه می کنیم چنین چیزی نیست چون بازیکنان توانمندی داریم که در جریان بازی کار را در بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که از سال فوتبالی که در ۱۴۰۰ پشت سر گذاشت راضی بود یا خیر عنوان کرد: خدا را شکر برای خودم خیلی خوب بود‌. برای تیمم با برد آخری که آوردیم ختم به خیر شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. چون برای ذوب آهن و بازیکنانش خوب است ما هم تلاش می کنیم.

قریشی در مورد هدفش در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: هدف این است روند خوب را ادامه دهیم و بعد از چند سال ناموفقی که ذوب آهن داشت بتوانیم رتبه ای را به دست بیاوریم که لیاقتش را داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول