انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!


انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!

در این مقاله به شما مورد انتظارترین انیمیشن‌های سال 2022 را معرفی خواهیم کرد. این فهرست هم شامل انیمیشن‌های به تعویق افتاده سال 2021 است و هم شامل انیمیشن‌هایی که از ابتدا برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌ بودند.

هرچند با شروع واکسیناسیون و رفع برخی از محدودیت‌های موجود در این زمینه، اوضاع آرام آرام رو به بهبودی می‌رفت که این بار سویه جهش یافته کرونا یعنی امیکرون (Omicron) باز هم زنگ خطر را به صدا درآورد.بااین‌حال و با وجود خطر این‌گونه جدید، استودیوها همچنان امیدوار هستند که بدترین مشکلات را پشت سر گذاشته باشند.

انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!

درباره کارتون آتش دل:

جورجیا نولان شانزده ساله، آرزو دارد تبدیل به نخستین آتش نشان دختر دنیا شود. زمانیکه فردی شروع به آتش افروزی در براودوی می کند، آتش نشانان نیویورک کم کم ناپدید می شوند. پدر جورجیا، شاون، دعوت می شود تا رهبری تحقیقاتی را بر روی این حوادث بر عهده بگیرد. جورجیا که شوق زیادی برای کمک به پدرش و نجات شهرش دارد، خود را به شکل مردی جوان درمی آورد و به گروهی از آتش نشانان رانده شده می پیوندد تا مجرم را متوقف کنند

انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!

درباره انیمیشن : تام و جری گاوچران (Tom and Jerry: Cowboy Up) یا موش و گربه:

گاوچران انیمیشنی ماجراجویی، کمدی، وسترن و خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی دارل ون سیترز انیماتور و نویسنده آمریکایی است که کارگردانی مجموعه تلویزیونی انیمیشن Hi Hi Puffy AmiYumi و کارگردانی کارتون های معروف Looney Tunes از جمله کارهای وی محسوب می شود. در این انیمیشن هنرمندانی همچون جورج آکلز صداپیشه مارشال، شان بورگوس صداپیشه بامپی، ترور دیوال صداپیشه دوک، کریس ادگرلی صداپیشه آگوست کریچلی، جورجی کیدر صداپیشه اسکرافی، جاستین مایکل صداپیشه بنتلی، آیزاک رابینسون اسمیت زب، کیتلین رابروک صداپیشه بتی، کات سوسی صداپیشه تافی و کاری والگرن در صداپیشه شخصیت‌های دافی و جین به صداپیشگی پرداخته اند. انیمیشن تام و جری گاوچران امتیاز 5.6 از 10 را در سایت IMDb کسب کرده است.

انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!

درباره کارتون هتل ترانسیلوانیا 4 : ترانسفورمانیا

کارتون هتل ترانسیلوانیا 4 یا هتل ترانسیلوانیا : ترانسفورمانیا (Hotel Transylvania : Transformania) در ژانر فانتزی - کمدی - ماجراجویی به کارگردانی درک درایمون (Derek Drymon) و جنیفر کلوسکا (Jennifer Kluska) در سال 2022 میلادی منتشر شد. این انیمیشن سینمایی محصول کشور آمریکاست که بر اساس فرانچایز هتل ترانسیلوانیا ساخته شده و چهارمین و آخرین انیمیشن از این مجموعه محبوب و پرطرفدار محسوب می شود. انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 : ترانسفورمانیا در وب سایت آی اِم دی بی - بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها (IMDB) موفق به کسب امتیاز 6.1 از 10 شده است.

انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!

قرمز شدن:

“می” دختری 13 ساله است که با روشی عجیب به بلوغ می‌رسد. تغییری که هر دختر نوجوانی آن را تجربه می‌کند اما میِ قصه ما آن را به شکل دیگری تجربه می‌کند. در نقد انیمیشن قرمز شدن به فیلمی می‌پردازیم که با فُرمِ فانتزی و قصه نسبتا جذاب خود مخاطب را با خود همراه می‌کند.قرمز شدن یک فیلم انیمیشن کمدی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط استودیو انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. کارگردانی آن را Domee Shi در اولین کارگردانی خود انجام داد و شی و جولیا چو آن را نویسندگی کردند.

انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا