قتل در مغازه آجیل فروشی/ ماجرا چه بود؟


قتل در مغازه آجیل فروشی/ ماجرا چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه جزییات تازه‌ای از حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی شهر کرمانشاه که شب عید اتفاق افتاد را تشریح کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "پرویز نظری" اظهار داشت: این حادثه ظهر روز یکشنبه، 29 اسفند در خیابان حداد عادل( بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و طبق اظهارات قاتل دستگیر شده، خانواده وی برای خرید آجیل شب عید به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده مراجعه می کنند.

نظری تصریح کرد: پس از حضور خانواده این فرد در مغازه، پدر قاتل قبل از خرید اقدام به تست کردن آجیل و تنقلات می کند که فروشنده نیز از وی می خواهد از این کار به خاطر رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شیوع کرونا و اینکه ممکن است افراد دیگر با مشاهده این کار اقدام به خرید از مغازه وی نکنند، خودداری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان یادآوری کرد: به دنبال این موضوع میان خریدار و پدر قاتل درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می شود و در ادامه قاتل 25 ساله با مشاهده این صحنه به هواخواهی پدرش وارد ماجرا شده و با چاقویی که در خودرو داشته ضربه ای به شکم فروشنده 24 ساله وارد می کند.

وی ادامه داد: فرد زخمی به سرعت راهی بیمارستان می شود، اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و قاتل متواری نیز پس از گذشت حدود 2 ساعت از وقوع جنایت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر می شود.

نظری در پایان گفت: متاسفانه عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری