حضور آتش نشانان قزوینی در 25 عملیات تعطیلات نوروزی


حضور آتش نشانان قزوینی در 25 عملیات تعطیلات نوروزی

قزوین - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: نیروهای این سازمان در سه روز ابتدایی سال جدید 25 عملیات از جمله اطفای حریق و واژگونی خودرو را به انجام رساندند.

قدیر موسی خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات های شاخص امسال ما اطفای حریق ۲ دستگاه خودرو و یک مورد واژگونی با سه مصدوم بود که ماموران ما بلافاصله با اعلام تماس تلفنی، موفق به انجام این عملیات شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده، حوادث مربوط به آسانسور و نشت گاز خودرو نیز از دیگر موارد اعلام شده بود که منجر به عملیات از سوی ماموران سازمان آتش نشانی در ایام تعطیلات گردید.

موسی خانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثر شهروندان ما در تعطیلات نوروزی به نوعی منزل خود را برای مسافرت و یا دید و بازدید ترک می کنند، لازم است که قبل از ترک منزل شیرهای گاز و آب را با توجه به شدت فشار و احتمال نشتی، ببندند و دوشاخه لوازم برقی که مورد نیاز نیستند را نیز از پریز برق جدا کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ادامه بارش در روزهای آینده، به شهروندان و مسافران توصیه می شود تا از توقف در حاشیه رودخانه، مسیل و دریاچه ها به طور جدی پرهیز کرده و عوامل این نیرو نیز در طول تعطیلات نوروزی در مبادی ورودی شهر و همچنین گردنه کوهین به علت حادثه خیز بودن آن، جهت ارایه خدمات و انجام عملیات ها مستقر خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه