بازگشایی محورهای اصلی راه ها / بارش برف در محورهای 4 استان


بازگشایی محورهای اصلی راه ها / بارش برف در محورهای 4 استان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: با همکاری تمامی سازمان‌ها بالاخص تلاش شبانه روزی پلیس راه و راهداری، محورهای اصلی راه‌ها بازگشایی و از در راه ماندن مسافران جلوگیری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور با اشاهر به وضعیت راه های مواصلاتی کشور اظهار داشت: با عنایت به تغییر شرایط جوی و ورود سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور، بارش برف سنگین و کولاک شدید برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان‌ها نظیر اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی همچنان ادامه دارد و هموطنان عزیز نباید فکر کنند که زمستان به پایان رسیده است.

جهانی بیان داشت: با توجه به آمادگی واحدهای خدمات رسان و هماهنگی‌های انجام گرفته قبل از شروع طرح نوروزی و پیش بینی‌های صورت گرفته برای جلوگیری از غافلگیر شدن و در راه ماندن مسافران نوروزی، با همکاری تمامی سازمان‌ها بالاخص تلاش شبانه روزی پلیس راه و راهداری محورهای اصلی راه‌ها بازگشایی و از در راه ماندن و گرفتار شدن مسافران نوروزی در برف و کولاک جلوگیری شده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: در چند روز اخیر، صدها نفر از مسافران نوروزی به جهت کولاک شدید برف و محدودیت دید افقی رانندگان، در برخی استان‌ها در مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و راهدارخانه‌ها اسکان داده و به رانندگان صدها دستگاه خودرو نیز امدادرسانی شده است.

جهانی گفت: هم اکنون محور گرمی – بیله سوار استان اردبیل بازگشایی شده و تردد در محورهای اهر – تبریز حوالی گردنه گویجه بیل تا سراهی هریس، اهر – کلیبر گردنه سامبران، اهر – ورزقان، ورزقان – خاروانا استان آذربایجان شرقی و همچنین گردنه صائین محور سراب – اردبیل، به علت کولاک شدید، تردد وسایل نقلیه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی به رانندگانی که قصد سفر به استان‌های شمالی و غربی کشور دارند، توصیه کرد: بمنظور جلوگیری از غافلگیر شدن در وضعیت جوی، از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها حتی المقدور خودداری و در صورت ضرورت سفر، وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز و لباس گرم و سایر تجهیزات ایمنی زمستانه به همراه داشته باشند.

جهانی گفت: رانندگان سعی کنند باتوجه به برودت هوا، شب را برای رانندگی انتخاب نکنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟