ترافیک در آزاد راه قزوین - کرج و قزوین رشت پرحجم و سنگین است


ترافیک در آزاد راه قزوین - کرج و قزوین رشت پرحجم و سنگین است

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج و قزوین - رشت پرحجم و سنگین بوده و در آزادراه قزوین - زنجان نیز نیمه سنگین است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از راه های استان پوشیده از مه بوده و وزش باد نیز ترافیک را با کندی روبرو کرده است.

وی اظهار داشت: رانندگان توجه داشته باشند که سرنشینان خودرو خانواده هایشان هستند و در این ایام کاری نکنند تا شیرینی سفرهایشان خدای ناکرده به تلخی تبدیل شود.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: به رانندگان توصیه می کنیم که به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی ضمن توقف در مجتمع های خدمات رفاهی، به استراحت پرداخته و همراهانشان نیز از برنامه های تدارک دیده شده در این اماکن نیز بازدید کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به حجم ترافیک سنگین در آزادراه های استان، اظهار داشت: رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، خودداری از تغییر مسیر ناگهانی و پرهیز از توقف در حاشیه راه مهمترین مسایلی هستند که رانندگان در طول سفر باید به آنها توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، از ۲۵ اسفند ماه تا اواخر شب گذشته بیش از هفت میلیون و ۸۶۰ هزار دستگاه خودرو از سطح راه های استان قزوین عبور کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی