2 داور گیلانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را قضاوت می‌کنند


2 داور گیلانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را قضاوت می‌کنند

رشت - ایرنا - رئیس هیات والیبال گیلان اعلام کرد: 2 داور این استان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را قضاوت می‌کنند.

محسن خاکزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا، اسامی قضاوت کنندگان مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا اعلام شد که خوشبختانه علیرضا قریب و زهرا شیری داوران بین‌المللی گیلان نیز جزو دعوت شدگان هستند تا این رقابتها را قضاوت کنند.

وی افزود: زهرا شیری داور بین‌المللی استان گیلان در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا حضور خواهد یافت تابه عنوان یکی از داوران ، این دوره از رقابتها را که در کشور قزاقستان برگزار می‌شود ، قضاوت کند.

وی ادامه داد: رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از روز چهارم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت یک هفته با حضور هشت تیم از کشورهای چین، ایران، ژاپن، قزاقستان (۲ تیم)، تایلند، چین تایپه و ازبکستان برگزار می‌شود که باریج اسانس کاشان قهرمان لیگ برتر زنان ایران در آن شرکت خواهد کرد.

رئیس هیات والیبال استان گیلان بیان کرد: همچنین علیرضا قریب دیگر داور بین‌المللی و ارزنده استان گیلان در رقابتهای والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های آسیا حضور خواهد یافت تا این مسابقات را قضاوت کند که این دوره از رقابتها از روز ۲۵ اردیبهشت سالجاری به مدت یک هفته به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

خاکزاد خاطرنشان کرد: در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا دربخش مردان ، ۲ نماینده از ایران و ۹ تیم دیگر از کشورهای قطر، قزاقستان، تایلند، کویت، ازبکستان، فیلیپین، ژاپن، چین تایپه و عراق حضور خواهند یافت تا با هم به رقابت بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا