دستور استاندار هرمزگان برای بسیج خودرویی اداره‌ها جهت کنترل ترافیک و کاهش تصادف های جاده ای


دستور استاندار هرمزگان برای بسیج خودرویی اداره‌ها جهت کنترل ترافیک و کاهش تصادف های جاده ای

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به حجم ترافیک ورودی به استان بویژه در بندرعباس از بسیج خودرویی اداره‌ها برای کنترل ترافیک و کاهش تصادف ها خبر داد و گفت: بسیج امکانات خودرویی اداره‌ها برای کنترل تردد و ترافیک جاده ای منجر به کاهش چشمگیر تصادف در استان نسبت به مدت مشابه شده است.

مهدی دوستی روز چهارشنبه با درخواست از هموطنان مبنی بر رعایت کامل اصول ایمنی در هنگام رانندگی اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید با توجه به حجم سفرها رعایت موارد ایمنی در هنگام رانندگی برای یک سفر سلامت و بدون مخاطرات رانندگی است و در حال اجرای یک طرح مبنی بر «ایمن برانید سالم بمانید» هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر تردد جاده ای در هرمزگان؛ کاهش تصادف ها در محورهای مواصلاتی حاصل توجه مسافران و گردشگران فهیم به توصیه‌های ترافیکی و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی و دست اندرکاران این بخش است.
استاندار هرمزگان همچنین با تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل پلیس راه و راهور اظهارداشت: به منظور تقدیر از این تلاشگران برای هر یک ‌درصد کاهش تصادفات و فوتی، برای عوامل پلیس راه، راهور و عوامل اجرایی پاداش در نظر گرفته خواهد شد.
دوستی تاکید کرد: پیرو نشست های پی در پی در شورای هماهنگی ترافیک استانداری هرمزگان، باید تمامی مصوبه‌ها و دستورهای این نشست ها اجرایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر