ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی یزد تکمیل شد


ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی یزد تکمیل شد

یزد- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت‌ تمام اقامتگاه‌های رسمی استان، از تدارک ظرفیت حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد، احمد آخوندی با اشاره به اقامت ۷۰ هزار مسافر نوروزی تنها در روز گذشته در استان، افزود: در چهار روز اخیر ۱۷۰ هزار مسافر در اقامتگاه‌های رسمی، فرهنگیان و دانشگاه‌های استان پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: به دنبال تکمیل ظرفیت‌های اقامتی رسمی استان، امروز حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهر میراث جهانی یزد که به حسینیه ایران نیز شهرت دارد، برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان این که تاکنون از ظرفیت ۱۵ حسینیه و بقعه متبرکه براس اسکان مسافران نوروزی یزد استفاده شده است، اضافه کرد: البته با توجه به پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر کاهش دمای هوا در روزهای آتی، آمادگی داریم از سالن های ورزشی و سالن‌های در اختیار شهرداری نیز برای اسکان مسافران بهره بگیریم.

آخوندی گفت: همچنان با حداکثر تلاشمان سعی در پذیرایی مطلوب از مسافران نوروزی داریم ولی از آنها می‌خواهیم قبل از سفر به یزد، از طریق تماس با سامانه ۳۳۵۲۱ – ۰۳۵ برای اسکان خود اقدام کنند.

وی افزود: به دنبال اقدامات مناسب کمیته حمل و نقل و ایمنی ستاد خدمات سفر استان با توجه به ترافیک بالا و بعضا حوادث جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی استان، ایمنی خوبی بر جاده‌های استان حاکم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان