28 هزار نفر از جاذبه‌های سد دز دیدن کردند


28 هزار نفر از جاذبه‌های سد دز دیدن کردند

مدیرعامل سد و نیروگاه دز گفت: از 23 اسفندماه تاکنون 28 هزار و 395 مسافر و کاروان راهیان نور از جاذبه های سد دز در شمال خوزستان دیدن کردند.

آفتاب‌‌نیوز :

سعید رئوفی نسب افزود: این تعداد مسافر و کاروان راهیان نور در قالب پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه سواری، ۱۶ دستگاه اتوبوس و ۱۲ دستگاه مینی بوس وارد منطقه سد دز شدند. سد و نیروگاه دز پس از ۲سال وقفه به دلیل شرایط کرونا بار دیگر آماده استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور می‌باشد.

وی ادامه داد: جاذبه‌های مسیر سد دز، منطقه بکر کوهستانی، جاده‌های زیبای تونلی و صعب العبور، دیواره و دریاچه سد، از جمله نقاطی است که گردشگران می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند. بازدید سد دز تا روز ۱۲ فروردین ادامه دارد و مسافران می‌توانند تا این تاریخ هرروز از ساعت ۸ الی ۱۶ از جاذبه‌های این سد دیدن کنند.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز افزود: برای سهولت بازدید میهمانان نوروزی از سد دز، بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران واحد‌های مختلف حراست، بهره برداری، فنی مهندسی، روابط عمومی، ایمنی و بهداشت، درمانگاه و سایر بخش‌ها در قالب ستاد نوروزی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی گردشگران و مسافران را برعهده دارند.

وی از مسافران خواست با رعایت موارد ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی در این بازدید‌ها مجموعه سد و نیروگاه دز را همراهی کنند.

سد و نیروگاه دز در ۲۳ کیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشک قرار دارد و یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای گردشگری شمال خوزستان محسوب می‌شود.

این سد پیش از شیوع کرونا در ایام نوروز به طور میانگین پذیرای ۱۵۰ هزار میهمان نوروزی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!