گرت بیل: فعلا فقط یک هدف دارم


گرت بیل: فعلا فقط یک هدف دارم

گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز تاکید کرد هنوز در مورد آینده خود تصمیم گیری نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره 32 ساله تیم ملی ولز مصمم است به این کشور برای راهیابی به جام جهانی برای اولین بار از سال 1958 کمک کند. تیم ولز امشب در دیداری حساس پذیرای اتریش و داوید آلابا خواهد بود و گرت بیل پیش از این بازی تاکید کرد فعلا به آینده خود در رده باشگاهی فکر نمی‌کند و تمام فکر و ذکر او معطوف به موفقیت با تیم ملی ولز است.

گرت بیل گفت: "آماده بازی فردا مقابل اتریش هستم. در شرایطی خوب و خیلی بهتر از اردوی قبلی قرار دارم، اما در این مدت حدود سه ماه نتوانستم بازی کنم. من در چند روز گذشته تمرین کرده و آماده هستم تا با تمام توان در ترکیب تیم ملی ولز حاضر شوم. قطعا این یکی از بزرگترین بازی‌هایی خواهد بود که من در آن بازی کرده‌ام.

گرت بیل: فعلا فقط یک هدف دارم

راهیابی به جام جهانی هدفی است که می‌خواهم برای هواداران و برای کشور ولز به آن برسم. من هنوز به هیچ چیز دیگری غیر از این بازی فکر نکرده یا برای موضوعی بعد از این مسابقه برنامه ریزی نکرده‌ام. ‌می‌خواهم فقط روی ولز ‌تمرکز کنم.

‌به آینده‌ فکر نمی‌کنم، زیرا باید تمرکز کنم و نگاه کردن به آینده برایم حواس‌پرتی ایجاد می‌کند، پس در آینده تصمیم خواهم گرفت. طبیعی است که گاهی دچار اضطراب و استرس شوم. اما من شرایط خوبی داشته و در دو ماه و نیم گذشته همیشه تمرین کرده‌ام. همچنین چند هفته پیش حدود سه دقیقه بازی کردم (با خنده)."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...