هشدار طوفان دوباره در استان البرز


هشدار طوفان دوباره در استان البرز

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان بهاری از شهروندان و مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز پرهیز نمایند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، غفور قاسم پور با اعلام این هشدار افزود: پنجشنبه و جمعه بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد و به این جهت شهروندان و گردشگران باید از حضور در نقاط پرخطر نظیر تابلوهای تبلیغاتی، مسیر رودخانه کرج، ساختمان های نیمه کاره و سایر نقاطی که طی سفر احتمال سقوط سنگ و... وجود دارد اجتناب نمایند.

وی پیرو این اطلاعیه از مرکز مدیریت بحران شهرستان کرج تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان را در وضعیت آماده باش قرار داد و گفت: محور گردشگری کرج - چالوس کانون اصلی نقاط حادثه خیز بشمار می‌رود و دستگاه‌های خدماتی باید آمادگی لازم را داشته باشند تا طوفان موجب غافلگیری مسٸولان امر نشود.

قاسم پور با اشاره به استقرار پایگاه های امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد گردشگران و مسافران گفت: آمار تصادفات جاده ای تا به اکنون در سطح کشور بالا اعلام شده است و از هموطنان عزیز می خواهیم با احتیاط تردد نمایند.

به دنبال این اطلاعیه احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در جاده ها، مراکز گردشگری نظیر پارک ها، مجاورت درختان و رودخانه ها و ..دور از انتظار نیست.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ