بهترین سریال های کره ای سال 2016!


بهترین سریال های کره ای سال 2016!

در این مطلب بهترین سریال های کره ای سال 2016 را گرد هم جمع کردیم. سریال هایی همچون عاشقان ماه تا گابلین.

سیل سریال‌های کره‌ای تمام دنیا را فرا گرفته است، خصوصاً پس از اینکه سرویس پخش این سریال‌ها در شبکه نتفلیکس قرار گرفت. داستان‌ها صورت‌های تازه، شخصیت‌های متفاوت دارند و نگاهی به فرهنگ و تاریخ کره‌ای و شکلی از روایت داستان دارند که در جای دیگری در دنیا دیده نشده است. این برنامه که ژانر ترکیبی دارند در قلب خود شخصیت‌هایی دوست داشتنی عرضه می‌کنند و تازگی وجود آنها در دنیا باعث می‌شود جذاب‌تر هم باشند.

بهترین سریال های کره ای سال 2016!

“عاشقان ماه” بر اساس رمانی چینی به نام “هر قدم مبهوت کننده تر” (Startling by Each Step) نوشته “تونگ هوآ” یکی از پرقیمت‌ترین سریال‌های کره‌ای است که که به طور جهانی به فروش رفته است. داستان درباره زن جوانی است که طی یک خورشید گرفتگی کامل به زمان قدیم منتقل می‌شود. وقتی “گو ها جین” در بدن “هه سو” بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که به تقریباً هزار سال قبل منتقل شده است. خیلی زود، او با دو شاهزاده ملاقات می‌کند. یکی از آنها “وانگ ووک” مردی آرام است که همه او را دوست دارند. دیگری “وانگ سو” شاهزاده‌ای خشمگین است که به پوشیدن ماسک معروف است.

بهترین سریال های کره ای سال 2016!

یکی دیگر از سریال‌های شبکه tvn “گوبلین” یک سریال فانتزی است که شما را با داستان زیبای خود به خود جذب می‌کند. در مرکز داستان “کیم شین” وجود دارد، یک جن که از زندگی نامیرای خود خسته شده است. او می‌خواهد به زندگی خود پایان دهد، اما فقط یک نفر وجود دارد که قدرت کشتن او را دارد. “وانگ یو” فرشته مرگ که کار او همراهی ارواح پس از مرگ است، به او کمک می‌کند. شین با یک دانش آموز دبیرستانی به نام “جی اون تاک” آشنا می‌شود که قدرت دیدن ارواح را دارد و در آخر عاشق او می‌شود. اما او نمی‌داند که تبدیل شدن به عروس جن، به او این قدرت را می‌دهد تا او را بکشد.

بهترین سریال های کره ای سال 2016!

سریال کره‌ای «سیگنال» ماجرای یک تحلیل‌گر جوان است که روی پرونده‌های باز در زمان حال کار می‌کند و از طریق بیسیمی که رأس ساعت ۱۱:۲۳ دقیقه شب کار می‌کند، با پلیسی در زمان گذشته ارتباط برقرار می‌کند. این دو با کمک یکدیگر به حل کردن برخی پرونده‌های جنایی واقعی کره می‌پردازند.



“نسل خورشید” یکی از سریال‌های مشهوری است که مسئول محبوب شدن سریال‌های کره‌ای در بازار بین المللی است. این سریال در کره محبوبیت زیادی کسب کرد، اما پس از انتشارش در آسیا به یک پدیده تبدیل شد. نسل خورشید جوایز زیادی برنده شد و همچنین قلب افراد زیادی را جلب خود کرد، و موفقیت آن باعث شد تا اقتباساتی از آن در کشورهای ویتنام، چین و فیلیپین ساخته شود. داستان درباره “یو شی جین” کاپیتان نیروهای ویژه و دکتر “کانگ مو یون” است. آن‌ها در ابتدا یکدیگر را در اورژانس ملاقات می‌کنند و بلافاصله به یکدیگر علاقمند می‌شوند. با این وجود، جنگ تهدید می‌کند که آنها را از هم جدا کند.

بهترین سریال های کره ای سال 2016!

معنی کره ای اسم این سریال به زبان قدیمی کره ای است. Nareushya یک کلمه ی بومی کره ای است به معنای nara oreuda یا در آسمان بالا میرود که معنای کلمه در زبان کره ای مدرن است. بنابراین معنی کامل اسم سریال شش اژدها که تا آسمان پرواز میکنند، است.

خلاصه داستان

داستان درباره بنیانگذاری سلسله چوسان در کره و جاه طلبی ها، موفقیت ها و درگیری های چندین افراد واقعی و تخیلی ، با تمرکز بر روی شاهزاده جوان یی بانگ وون اس

بهترین سریال های کره ای سال 2016!

دکتر رمانتیک: بو یونگ جو یک جراح معروفه که ناگهان ناپدید میشه و هیچکس نمی‌دونه چه اتفاقی افتاده. بو یونگ جو الان به عنوان “معلم کیم” زندگی می‌کنه و اسم خودش رو گذاشته دکتر رمانتیک، او از تنهایی و زندگی در انزوا لذت می‌بره. کانگ دونگ جو به خاطر اینکه کسی رو زمین بزنه دکتر میشه و یون سئو جون هم به خاطر اینکه توجه یک نفر رو به دست بیاره دکتر میشه. بعد از اینکه اونها با معلم کیم آشنا میشن درباره ارزش‌های زندگی و راحتی و آسودگی خاطری که عشق بهشون میتونه بده پی میبرن…

بهترین سریال های کره ای سال 2016!

خلاصه داستان: این سریال درباره “جی-سانگ” یا همون “لویی” و “کو بوک شیل” است. لویی از یک خانواده پولداره, ولی حافظشو از دست داده. کو بوک شیل دارای یک قلب خیلی مهربونه. لویی بعد از ملاقات با او چیزای زیادی یاد میگیره.

بهترین سریال های کره ای سال 2016!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه