دانلود بازی استراتژیک «لیگ آو لجندز» اندروید!


دانلود بازی استراتژیک «لیگ آو لجندز» اندروید! (https://www.mobna.com/492329/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%da%a9-%d9%84%db%8c%da%af-%d8%a2%d9%88-%d9%84%d8%ac%d9%86%d8%af%d8%b2-%d8%a7.html) اولین بار در موبنا (https://www.mobna.com). پدیدار شد.

موبنا – این بازی در اواسط سال 2020 رونمایی شد و چندماه به صورت آزمایشی و محدود در دسترس قرار گرفت تا اینکه بالاخره نسخه نهایی و کامل آن در دسامبر 2020 به شکل رسمی عرضه شد و همینک بازیکنان مختلف از سراسر جهان به آن دسترسی دارند. قابل ذکر است که این بازی به صورت عادی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و به احتمال زیاد شما نیز نمی توانید از طریق گوگل پلی به آن دسترسی داشته باشید؛ بنابراین می توانید ما را دنبال کرده و به محض انتشار نسخه های جدید League of Legends: Wild Rift آن را از همین مطلب بدون کوچک ترین دردسری دریافت کرده و آخرین نسخه اش را روی دستگاه اندرویدی تان نصب و اجرا کنید.

دانلود بازی استراتژیک «لیگ آو لجندز» اندروید!

بازی League of Legends: Wild Rift یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر برای سیستم عامل اندروید است. بعد از اینکه شرکت های مختلف اقدام به انتشار نسخه های بازسازی شده از بازی های کامپیوتری و کنسولی خود برای موبایل ها و تبلت ها کردند، بالاخره Riot Games نیز به جمع این شرکت ها پیوست و با ساخت و توسعه یک بازی کاملاً منحصر به فرد از سری بازی های محبوب خود یعنی League of Legends به یک رقیب همه چیز تمام در زمینه بازی های استراتژیکی تبدیل شد. بازی League of Legends: Wild Rift یک عنوان کاملاً استراتژیکی با المان هایی از سبک های نقش آفرینی و تاکتیکال است. بازی به صورت گروهی و به شکل آنلاین انجام می شود.

دانلود بازی استراتژیک «لیگ آو لجندز» اندروید!

شما در نقش قهرمانان محبوب و معروف دنیای LoL هستید و می توانید با انتخاب شخصیت قهرمان مورد نظر خود از بین شخصیت های مختلف، به این نبردهای گروهی بروید و تجربه ای هیجان انگیز و جذاب را برای خود رقم بزنید. شخصیت بازی به صورت آزادانه قابل حرکت به سمت اطراف است و شما قادر هستید تا با کمک نیروهای مخصوصی که هر شخصیت دارد، برای مقابله و نبرد با دشمنان استفاده کنید. بدیهی ست که هر شخصیت ویژگی های مخصوص به خود را دارد و این به سلیقه شما بستگی دارد که از چه شخصیتی استفاده کنید. بازی League of Legends: Wild Rift از نمای بالا دنبال می شود و به صورت اینترنتی قابل اجرا خواهد بود. بخش گرافیکی بازی یکی از نقاط قوت اصلی آن است که تا حد امکان به نسخه اورجینال این بازی شباهت دارد. طراحی های سه بعدی و گیم پلی داینامیک و 60 فریم بر ثانیه ای تجربه ای منحصر به فرد از یکی از برترین بازی های استراتژیکی موبایلی را در League of Legends: Wild Rift رقم زده اند. اگر از علاقه مندان به این بازی هستید، حالا می توانید آن را روی موبایل یا تبلت اندرویدی تان تجربه کنید.

دانلود بازی استراتژیک «لیگ آو لجندز» اندروید!

نکات تکمیلی:

بازی کاملاً آنلاین بوده و بدون اینترنت قابل اجرا نیست. به جز دیتای اصلی دانلود شده همراه با بازی، نیاز به دریافت اطلاعات جانبی از داخل بازی است. برای اتصال به سرورهای بازی می بایست ابتدا آی پی خود را تغییر دهید. هیچ نسخه مود یا هک شده ای برای این بازی در دسترس نیست. قبل از اجرای بازی به تنظیمات گوشی مراجعه کرده و به بازی همه دسترسی ها را بدهید تا در اجرا به مشکل نخورید. برای آپدیت بازی همیشه باید فایل نصبی و دیتای جدید دریافت گردد.

دانلود بازی استراتژیک «لیگ آو لجندز» اندروید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.riotgames.league.wildrift را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

دانلود فایل نصبی اصلی ARM بازی با لینک مستقیم – 93 مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل ARM بازی با لینک مستقیم – 3020 مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی ARM64 بازی با لینک مستقیم – 101 مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل ARM64 بازی با لینک مستقیم – 3030 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید