واکنش حشمت مهاجرانی به تقابل ایران و کره جنوبی


واکنش حشمت مهاجرانی به تقابل ایران و کره جنوبی

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گفت: هرچند صعود ایران و کره‌جنوبی به جام‌جهانی قطعی شده است اما این دو رقیب سنتی قاره کهن تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در دیدار امروز با شکست مواجه شوند. نوشته واکنش حشمت مهاجرانی به تقابل ایران و کره جنوبی...

واکنش حشمت مهاجرانی به تقابل ایران و کره جنوبی

حشمت مهاجرانی: ایران و کره‌جنوبی باختن را دوست ندارند
نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فروردین 1401 | 13:51
واکنش حشمت مهاجرانی به تقابل ایران و کره جنوبی

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران گفت: هرچند صعود ایران و کره‌جنوبی به جام‌جهانی قطعی شده است اما این دو رقیب سنتی قاره کهن تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در دیدار امروز با شکست مواجه شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی با حشمت خان مهاجرانی تماس گرفتیم ناراحت به نظر می‌رسید، صدایش گرفته بود و مثل همیشه آن شور و حرارت را نداشت! او در غم از دست دادن برادرانش به سوگ نشسته است.

شرح گفت‌وگوی او را در زیر می خوانید:

حشمت خان سلام، سال نو مبارک.

من هم سال نو را به شما و تمام مردم سرزمین عزیزم ایران تبریک می‌گویم اما سال خوبی برای من نبوده است.

چرا؟

متاسفانه در ۱۰ روز گذشته دو برادرم جان خود را از دست دادند. یکی از برادرانم در کانادا و دیگری آمریکا زندگی می‌کردند که فوت کردند. روزهای تلخ و عذاب‌آوری را پشت سر می‌گذارم، از دست دادن برادر در هر سن و سالی خیلی سخت است. در این روزها خاطرات روزهای کودکی مثل یک فیلم از جلوی چشمانم رژه می‌رود و عذابم می‌دهد. این روزهای سخت جزئی از زندگی است و باید آن را قبول کرد و پشت سرگذاشت.

شرایط جسمانی خودتان چطور است، هفته گذشته که با شما حرف می‌زدیم گفتید باید نمونه برداری کنید.

نمونه برداری انجام شد. نوع بیماری‌ام وخیم بود اما خدا را شکر سلول‌های بدنم را درگیر نکرده بود و با تلاش پزشکان به موقع سوزانده شد و سلامتی‌ام با خطر مواجه نشد. در این روزها مدام در حال شست وشوی ناحیه سوزانده شده هستم و باید این روند را تا سه ماه دیگر ادامه دهم.

تیم ملی فوتبال ایران امروز در سئول با کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد، نظرتان چیست؟

در اینکه ایران و کره‌جنوبی دو قطب اصلی و بزرگ فوتبال آسیا هستند هیچ شکی نیست. این دو تیم بهترین بازیکنان قاره کهن را در اختیار دارند و به طور حتم بازی جذاب و تماشایی در سئول رقم می‌خورد.

ایران در سال‌های اخبر بارها با کره‌جنوبی رو به رو شده و نتایج خوبی را به دست آورده است. ایران راه بردن کره را بلد است و می‌داند باید در سئول چطور، چگونه و با چه روشی بازی کند. اگرچه صعود این دو تیم به مرحله نهایی جام جهانی حتمی شده است اما این دو رقیب سنتی قاره کهن تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در این بازی شکست بخورند.

حشمت مهاجرانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران است. او با تیم جوانان ایران چهار بار به صورت متوالی قهرمان آسیا شد و پس از آن هدایت تیم بزرگسالان را بر عهده گرفت.

وی با تیم ملی ایران سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ برای سه دوره متوالی قهرمان جام ملت های آسیا شد، به مرحله یک چهارم نهایی المپیک ۱۹۷۶ مونترال رسید، جام جهانی را برای اولین بار برای فوتبال ایران به ارمغان آورد و چندی پیش در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ جام ملت‌های آسیا را به نام خود سند زد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست