دانلود قسمت هفتم سریال جیران ( قسمت 7 جیران ) نسخه کامل


دانلود قسمت هفتم سریال جیران ( قسمت 7 جیران ) نسخه کامل

دانلود سریال جیران قسمت 7 هفتم یک سریالی تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 7 جیران قسمت 7 با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان بپردازید.

دانلود قسمت هفتم سریال جیران ( قسمت 7 جیران ) نسخه کامل

به گزارش راهبرد معاصر برای کاربران محترم در ایام نوروز دانلود سریال جیران قسمت 7 هفتم که ساخته حسن فتحی است و از بازیگران مشهور زیادی استفاده شده و مورد استقبال قرار گرفته است را آماده کرده ایم که لینک دانلود قسمت ۷ جیران در ادامه درج شده است که می توانید دریافت و تماشا کنید.

********************

برای دانلود سریال جیران قسمت ۷ هفتم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

«« دانلود سریال جیران قسمت 7 »»

********************

بهترین بخش های قسمت قبل

شاید بتوان سکانس برتر قسمت قبل را به ورود جیران به اتاق خصوصی شاه اختصاص داد. شرم جیران و ترس مواجهه با شاه از یک سو و اشتیاق و علاقه وصف‌ناپذیر شاه از سوی دیگر تماشای این سکانس را جذاب‌ کرد. جیران مسیر تازه‌ای را در کاخ دربار آغاز خواهد کرد.

همانطور که در قسمت پیشین گفتیم شخصیت مرتضی اسماعیل کاشی به عنوان یکی از خواجه‌های حرم‌سرا یکی از کاراکترهای مرموز قصه است. در قسمت ششم حضور او و تعیین تکلیف برای ورود سارای گرجی به کاخ نشان می‌دهد با داستان‌های پیچیده‌ای در آینده روبه‌رو هستیم.

صف سلام در دربار ناصری محل نزاع چشم‌ها است. زنان عقدی شاه در یک مبارزه پنهان با یکدیگر سعی می‌کنند در یک رقابت برای تصاحب بیشتر قدرت و سهم خواهی از دربار ناصری با هم مبارزه کنند. مبارزه چشم‌ها در میان زنان شاه به یک دو قطبی میان دو دسته از زنان حرمسرا تبدیل شده است. عده‌ای طرفدار تصمیم شاه مبنی بر انتخاب جیران به عنوان معشوقه اصلی هستند و دیگران سعی می‌کنند با تحمیل سارای گرجی معادلات را به هم بریزند.

قطه عطف داستان در قسمت ۷ سریال جیران به جلسه پنهانی کفایت بانو با بازی رویا تیموریان و مهدعلیا با بازی مریلا زارعی اختصاص دارد. در این سکانس شاهد هستیم که مهدعلیا بر روی بخشی از املاک و دارایی‌های شاهی نظارت و دخالت مستقیم دارد. آنچه که این سکانس را بیش از گذشته دارای رمز و راز می‌کند پرت کردن آب دهان کفایت بانو بر تصویر محمد شاه قاجار است که نشان از یک کینه کهنه و انتقامی سخت می‌دهد. باید منتظر قسمت‌های آینده سریال باشیم.

هیچ نیرویی نتوانست جیران را وادار به تمکین از شاه مملکت کند الا نیروی عشق و فداکاری. جیران قصه ما در یک تصمیم فداکارانه در حالی خلعت سرخ را بر سر کرد و به نزد شاه قاجار رفت که تنها نامه تهدید آمیز سلمان و در خطر افتادن جان سیاوش توانست او را راضی به این کار کند. محمدعلی بهمنی شاعر معاصر در وصف عشق می‌گوید: کجا دنبال مفهومی برای عشق می‌گردی؟ که من این واژه را تا صبح معنا می‌کنم هر شب.

دانلود قسمت هفتم سریال جیران ( قسمت 7 جیران ) نسخه کامل

داستان سریال جیران قسمت 7

در خلاصه قسمت ۷ جیران آمده که طبق وعده بعد از اینکه جیران خلعت سرخ به سر کرد سیاوش از زندان ازاد می شود. سلمان از او می خواهد به قراول ها بپیوندد. سیاوش نمی پذیرد و اندوهگین و خشمگین از ستمی که به او رفت به کوهسار برمی گردد. در آنجا ننه آشوب می گوید باید برگردد به کاخ….

داستان اصلی سریال آمده که«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

دانلود قسمت هفتم سریال جیران ( قسمت 7 جیران ) نسخه کامل

بازیگران قسمت ۷ هفتم سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی

امیر جعفری در نقش نخست وزیر شاه

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما وتلویزیون و تئاتر است.

وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شدعلیرضا جعفری برادرزادهٔ اوست.

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان در سال 1371 آموخت. بازی او در فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 زمینه را برای حضورش در فیلم قارچ سمی مهیا کرد. در سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣ و مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد، ممنوعه و جیران (اختصاصی فیلیمو) حضور داشته است.

در سال آخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع کردم به تمرین بازیگری آنقدر مشغول کلاس‌ تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم این موضوع خیلی برایم گران تمام شد طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی تری دنبال کنم

همزمان با تمرین‌ های تئاترم درسم را خواندم و در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه شدم ، شاید یکی از بزرگ‌ ترین اشتباهات زندگی من تحصیل در این رشته بود آن‌ موقع هیچ‌ کس من را راهنمایی نکرد که در رشته بازیگری درس بخوانم

امیر جعفری در سال 1380 وقتی 27 ساله بود با فیلم نان ، عشق و موتور 1000 جلوی دوربین رفت و در همین سال در فیلم قارچ سمی نیز حضور داشت

امیر جعفری در تئاتر با ریما رامین فر آشنا شده و به مدت 8 سال باهم نامزد بودند که در نهایت ازدواج کرده و در سال 1386 صاحب یک فرزند پسر بنام آیین دارد

من روی استقلال تعصب دارم حتی به بچه ام هم گفته ام که در انتخاب کردن هر چیزی آزاد است به غیر از انتخاب تیمش ، او حتما باید استقلالی شود و این زوری است

سریال ساخت ایران فصل سوم

سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی در سال 1400 ساخته شده است. غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد. غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است. غلام که از قبل سیاوش را می شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می کند و این باعث می شود سیاوش هم با غلام و مرتضا همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد. برای دانلود سریال ساخت ایران 3 فصل سوم اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود قسمت ۷ سریال جیران قسمت 7 هفتم را بالا مطلب برای شما قرار دادیم همچنین برای دریافت سریال های جدید شبکه نمایش خانگی به وب سایت مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی فیلم و سریال مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403