جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی منت به مردم است


جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی منت به مردم است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و اعضای آن در بحران‌ و عرصه‌های مختلف بدون هیچ چشمداشتی به مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیر عامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان گفت: انجام فعالیت‌های نوع دوستانه در جمعیت هلال احمر افتخاری بزرگ و بسیار ارزشمند است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نمی‌کند.

وی افزود: خدمت داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بدون منت بوده و نزد خداوند دارای اجر و ثواب بسیاری است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: خدمت در هلال احمر با از خود گذشتگی، انسانیت و صبر گره خورده و تمام ویژگی های خدمت به مردم در فعالیت های هلال احمر متبلور شده است.

وی یادآور شد: انسان‌های والا مقامی که با دستان‌ پرتلاش خود، بی‌ منت، از جان و دل به کمک نیازمندان می‌شتابند، جایگاه بلند مرتبه‌ای نزد خداوند دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در ادامه این دیدار به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته پرداخت و گفت: از زمان شیوع کرونا ویروس تا کنون همکاران، داوطلبان، جوانان و امدادگران با خلوص نیت بصورت داوطلبانه جهت ارائه خدمت به هموطنان پای کار آمده و همگام با علوم پزشکی و سپاه پاسداران در این راستا مشارکت کردند.

پیام جلالی افزود: در گام پنجم شیوع کرونا، جمعیت هلال احمر کردستان مرکز تجمیعی واکسیناسیون را به صورت سه شیفت دایر کرد که روزانه به یک هزار نفر خدمات رسانی کرد.

وی تصریح کرد: امدادگران و نجاتگران، جوانان و کارکنان این جمعیت با توجه به بارش برف و کولاک اخیر در جاده ها جهت خدمت رسانی حضور فعالی داشته و با تدبیر و مدیریت خوب استاندار کردستان در زمان بارش های سنگین، حادثه خاصی رخ نداد و تلفات جانی نداشتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان