جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1300 اسبی، قاتل تسلا!


جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1300 اسبی، قاتل تسلا!

این جیپ گرند چروکی تراک هاوک که می‌بینید به حدی وحشی است که می‌تواند با سریع‌ترین تسلاهای استوک در دنیا رقابت کند اما درعین‌حال هنوز هم برای تردد روزمره می‌توان از آن استفاده کرد. این خودرو دارای تمامی تجهیزات استاندارد کارخانه‌ای و البته برخی بهبودهای چشمگیر در بطن خود است. گرند چروکی تراک هاوک موردبحث … The post جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1300...

این جیپ گرند چروکی تراک هاوک که می‌بینید به حدی وحشی است که می‌تواند با سریع‌ترین تسلاهای استوک در دنیا رقابت کند اما درعین‌حال هنوز هم برای تردد روزمره می‌توان از آن استفاده کرد. این خودرو دارای تمامی تجهیزات استاندارد کارخانه‌ای و البته برخی بهبودهای چشمگیر در بطن خود است. گرند چروکی تراک هاوک موردبحث نه تنها از نیتروژن سود می‌برد بلکه دارای حالت‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از انفجار است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به هیتر باطری، سلول سوخت مجزا و جعبه یخ اینترکولر افترمارکتی اشاره کرد. تمامی این تجهیزات به زیبایی تمام در زیر کف محفظه بار جا خوش کرده‌اند و بنابراین اگر کسی به آن‌ها نگاه نکند اصلاً متوجه حضورشان نخواهد شد.

جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1300 اسبی، قاتل تسلا!

این ویژگی‌ها برای شاسی‌بلندی که در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار ۷۰۷ اسبی استفاده می‌کند نوید قدرت فوق‌العاده‌ای را می‌دهند. گرند چروکی تراک هاوک هم‌اکنون قدرت ۱۳۰۰ اسب بخاری دارد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۲ ثانیه و با سرعت ۲۴۸ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. این عملکرد با سریع‌ترین نسخه تسلا مدل S پلاد قابل مقایسه است.

در ویدئویی که مشاهده می‌کنید ابتدا خودرو بدون نیتروژن تست می‌شود و در همین حالت نیز بسیار سریع است و قدرت تولیدی به حدی بالاست که سیستم چهار چرخ محرک نیز به هرزگردی می‌افتد.

جیپ گرند چروکی تراک هاوک 1300 اسبی، قاتل تسلا!

اما وقتی نیتروژن وارد مدار می‌شود همه‌چیز رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. به لطف یک کنترلر تعبیه شده، این نیتروژن تا دور ۵۲۰۰ آزاد نمی‌شود اما پس از آن خوی درنده خودرو نمایان می‌شود و تعجبی ندارد که راننده در کنترل خودرو به تقلا می‌افتد اما در کل به زیبایی گرند چروکی تراک هاوک را رام نگه می‌دارد. این شاسی‌بلند به حدی قابل استفاده و کاربردی است که اکثر بخش‌های ویدئو صرف بازگو کردن مزیت‌های آن برای رانندگی روزمره می‌شود. خودروی موردبحث همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع، فضای کافی برای ۵ نفر و تعویض دنده مشابه خودروهای عادی است. در نظر داشته باشید که این شاسی‌بلند از سوخت عادی E85 استفاده می‌کند و از این نظر مشکلی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا