نورپردازی‌های مزاحم نمای مسجد جامع یزد حذف شد


نورپردازی‌های مزاحم نمای مسجد جامع یزد حذف شد

شهردار منطقه بافت تاریخی و مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد که روز گذشته مسئولیت شهردار کشیک را هم بر عهده داشت، به دنبال گلایه مسافران و شهروندان از بی‌سلیقگی و نورپردازی‌های نامناسب در ورودی مسجد جامع یزد، با پیگیری چند ساعته، نورپردازی‌های مزاحم را حذف و به نحو مناسبی اصلاح کردند به گونه‌ای که در حال حاضر هیچ مزاحمتی برای نمای زیبای مسجد جامع در...

«علیرضا نقوی» شهردار منطقه تاریخی یزد در این رابطه با اشاره به این که شهرداری اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه زیباسازی شهر یزد انجام داده است، اظهار کرد: شهرداری تمام تلاش خود را به کار بسته که شهر در زیباترین حالت ممکن آماده استقبال از مسافران نوروزی باشد.

وی افزود: در این زمینه یکی از اقدامات بسیار خوب صورت گرفته،‌ نورپردازی‌هایی بود که از سوی شهرداری در کوچه‌های تاریک بافت تاریخی انجام شد و گلایه چندین ساله‌ای که در ارتباط با تاریکی‌های ترسناک و نازیبای کوچه‌های بافت وجود داشت را برطرف کرد.

نقوی گفت: همچنین شهرداری اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف بافت انجام داده که یکی از آنها،‌ افتتاح بوستان خانواده در بافت تاریخی یزد است،‌ بوستانی که به صورت اختصاصی به فعالیت‌های مرتبط به خانواده اختصاص پیدا کرده است.

شهردار منطقه تارییخ یزد به وجود ستون در مقابل ورودی مسجد جامع اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع و مشکلی که وجود داشت،‌ پیگیری لازم برای رفع و اصلاح آن صورت گرفت و الان این موضوع به صورت کامل برطرف شده است.

وی ادامه داد: حذف این نورپردازی از شب گذشته آغاز شد به گونه‌ای که صبح امروز هیچ مشکلی در ارتباط با نورپردازی‌های مزاحم نمای مسجد جامع وجود نداشت و در حال حاضر مسافران نوروزی و شهروندان عزیز یزدی می‌توانند بهترین تصاویر را از مجموعه مسجد جامع داشته باشند.

نقوی خاطرنشان کرد: یزد در چند روزی که از ایام نوروز می‌گذرد، میزبان تعداد بسیار زیاد مسافران نوروزی بوده و بر اساس بازخوردهای میدانی که از مسافران به دست آمده،‌ رضایت خوبی از این سفر داشته‌اند.

لازم به ذکر است؛ روحیه شهرداری یزد در رفع مشکلات گزارش شده در طول چند ماه گذشته سبب شده که بلافاصله پس از بیان مشکلی از سوی مردم یا رسانه‌ها، ‌تیمی از شهرداری برای بررسی و رفع مشکل اعزام می‌شوند.

چندی پیش هم پویشی با عنوان نخستین پویش مردمی «من یک شهر دارم» از سوی روابط عمومی شهرداری یزد در ارتباط با بیان مشکلات شهر از سوی شهروندان اجرا شد و شهرداری مشکلاتی که از سوی مردم در نقاط مختلف شهر گزارش می‌شد را برطرف می‌کرد.

«حامد سلطانی» مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در این رابطه با اشاره به اینکه پویش «من یک شهردارم» در ماه‌های آبان و آذر سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه مردم یزد مشارکت خوبی در این پویش داشتند و گزارش‌های متعددی از سوی شهروندان به مدیران شهرداری اعلام شد و شهرداری هم اقدام به رفع این مشکلات می‌کرد.

وی افزود: در حال حاضر هم راه‌های ارتباطی میان شهروندان و شهرداری یزد از سوی روابط عمومی در حال تقویت است تا انشاالله بتوان زمینه‌ای را به وجود آورد که علاوه بر افزایش سطح اعتماد عمومی شهروندان به شهرداری،‌ مشکلات شهری هم از طرف شهروندان گزارش شود تا نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق