تبلیغات سه بعدی به فیس بوک و اینستاگرام می آید


تبلیغات سه بعدی به فیس بوک و اینستاگرام می آید

شرکت مِتا پلتفرمز با همکاری یک شرکت فناوری تجارت الکترونیکی، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیس بوک و اینستاگرام را برای برندها راحتتر خواهد کرد. شرکت VNTANA در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد یکپارچگی با VNTANA به برندها اجازه خواهد داد مدلهای سه بعدی محصولاتشان را در این پلتفرمهای شبکه اجتماعی بارگزاری کرده و به راحتی به تبلیغات...

تبلیغات سه بعدی به فیس بوک و اینستاگرام می آید
شرکت مِتا پلتفرمز با همکاری یک شرکت فناوری تجارت الکترونیکی، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیس بوک و اینستاگرام را برای برندها راحتتر خواهد کرد.
شرکت VNTANA در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد یکپارچگی با VNTANA به برندها اجازه خواهد داد مدلهای سه بعدی محصولاتشان را در این پلتفرمهای شبکه اجتماعی بارگزاری کرده و به راحتی به تبلیغات تبدیل کنند.
اشلی کرودر، مدیرعامل شرکت VNTANA با اشاره به ایده آینده گرای مجموعه ای از دنیاهای مجازی که می توانند از طریق دستگاههای مختلفی مانند هدست قابل دسترس باشند، گفت: این اقدام گامی به جلو برای تبلیغات در متاورس است.
مِتا آینده خود را روی ساخت متاورس بنا نهاده که ممکن است یک دهه زمان ببرد تا عملی شود. در این بین برندها در حوزه مد، زیبایی و مبلمان سرگرم کار تبدیل تبلیغات دو بعدی محصولاتشان به سه بعدی هستند.
بر اساس گزارش رویترز، کاربران فیس بوک و اینستاگرام که تبلیغات سه بعدی را در رایانه رومیزی یا گوشی خود مشاهده می کنند می توانند به عنوان مثال با تصویر یک کیف دستی تعامل کنند و آن را برای مشاهده از همه زوایا حرکت دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!