اهرم تحریم دشمن با رشد تولید بی اثر می‌شود


اهرم تحریم دشمن با رشد تولید بی اثر می‌شود

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت لواسانات با اشاره به شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین تاکید کرد: راهکار مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن به عنوانی اهرمی برای به زانو درآوردن ایران، رونق تولید داخلی‌است که طی سال‌های اخیر از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات ابراز داشت: تعداد قابل توجهی از جوانان بیکار هستند، تورم و گرانی معیشت مردم را با مشکل جدی مواجه کرده است و تولید ملی راهکاری‌ست که می‌تواند بسیاری از گره‌ها و مشکلات را برطرف سازد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان این‌که در قرآن به انواع جهاد اصغر، اکبر اشاره شده است، گفت: جهاد اصغر، جهادی‌ بود که مردان و زنان در زمان دفاع مقدس بر آن همت کردند؛ جهاد اکبر هم مقابله با نفس است و جهادی‌ست که خداوند به پیامبر تاکید کرد در مقابل دشمنان ایستادگی کن.

وی ادامه داد: در راستای جهاد بایستی مقابل تحریم دشمنان اسلام و قرآن و نظام و خواسته‌های نامشروع آن‌ها ایستادگی کنیم و هرگز تسلیم نشویم.

آقاجانپور خاطرنشان کرد: تولید ملی مشکل تحریم، بیکاری و معیشت را حل می‌کند به آن شرط که مردم هم از کالاهای ایرانی حمایت کنند و این فرهنگ و رویه غلط که از محصولات ترک و برندهای خارجی استفاده کنند، تغییر کند.

امام جمعه موقت لواسانات تاکید کرد: اگر خواهان حیثیت این کشور هستیم باید به تاکیدات مقام معظم رهبری عمل کنیم و نسبت به حمایت از تولید داخلی اهتمام داشته باشیم؛ چرا که نصب بنر و تبلیغ شعار سال اثری نداشته و گشایشی برای ملت پدید نمی‌آورد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا، از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی اقزون بر ۳۰ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا