تاریخ‌سازی رنار در کنار سرمربی سابق پرسپولیس


تاریخ‌سازی رنار در کنار سرمربی سابق پرسپولیس

هروه‌رنار به چهارمین سرمربی خارجی تبدیل شد که توانسته است عربستان را به جام جهانی برساند.

به گزارش "ورزش سه"، با شکست استرالیا برابر ژاپن، صعود عربستان به جام جهانی قطعی شد و سعودی ها شب گذشته در دیداری تشریفاتی به مصاف چین رفتند که با گل دقایق پایانی حریف از روی نقطه پنالتی، برتری خود را از دست دادند.

هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان که توانست با عملکردی خوب این تیم را به جام جهانی برساند، در این زمینه تاریخ ساز شد. او به چهارمین سرمربی خارجی تبدیل شد که توانسته است عربستان را راهی جام جهانی کند.

پیش از او، اتو فیستر آلمانی در جام جهانی 1998 فرانسه، گابریل کالدرون آرژانتینی سرمربی سابق پرسپولیس در سال 2006 و برت فان مارویک هلندی در سال 2018 موفق شده بودند تیم ملی عربستان را به بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا برسانند.

رنار شب گذشته و پس از تساوی یک – یک برابر چین گفت: به همه بابت راهیابی به جام جهانی قبل از پایان مسابقات مرحله مقدماتی تبریک می گویم. ما امروز امیدوار بودیم که برنده شویم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما از آنها استفاده نکردیم. من به بازیکنانم به خاطر کسب 20 امتیاز و با یک بازی باقی مانده تبریک می گویم.

تاریخ‌سازی رنار در کنار سرمربی سابق پرسپولیس

وی ادامه داد: ما در این بازی و به خصوص در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم. عقب نشینی نکردیم و به همین سبک بازی کردیم. از طرفی تیم چین هم موقعیت خاصی به روی دروازه ما نداشت و از روی یک ضربه پنالتی به گل رسید.

وی افزود: بعد از پیش افتادن از حریف، تمرکزمان را از دست ندادیم، اما شرایط مسابقه مانند قطعی شدن صعود و غیبت هواداران در ورزشگاه، شرایط ایده آلی برای ما نبود. اگر امروز هواداران در استادیوم حضور پیدا می کردند، شرایط به همین شکل نبود و اوضاع خیلی متفاوت تر می شد.

وی افزود: من بازیکنان را در نتیجه تساوی مقابل چین مقصر نمی‌دانم، آنها در طول بازی‌های مقدماتی بهترین بازی خود را انجام دادند و ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. اما در بازی بعدی برابر استرالیا به دنبال عملکرد بهتر و در جستجوی کسب سه امتیاز خواهیم بود.

سرمربی عربستان در پایان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر 20 امتیاز داریم، در حالیکه در پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 امتیاز کمتری داشتیم و این نشان از پیشرفت ما دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد