قاتل فراری کمتر از یک ساعت در ورامین دستگیر شد


قاتل فراری کمتر از یک ساعت در ورامین دستگیر شد

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: متهم به قتل فراری در کمتر از یک ساعت توسط عوامل پاسگاه انتظامی آب باریک ورامین دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت: عوامل انتظامی در پی دریافت خبری مبنی براینکه فردی ۸۵ ساله در منزل شخصی خود واقع درروستای آب باریک به وسیله چوب دستی و سلاح سرد از نوع چاقو به قتل رسیده است، بلافاصله مراتب دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت متهم را در یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف کرد.
بیرانوند خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری و مواجهه به ادله پلیس، ضمن اعتراف به قتل، علت کار خود را اختلاف خانوادگی و فحاشی مقتول به خانواده خود اعلام کرد.
این مسئول اضافه کرد: تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ورامین همچنین از دستگیری اعضای باند سرقت موتورسیکلت و منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در مناطق مختلف شهرستان ورامین، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهید قدوسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی، ماموران کلانتری موفق به شناسایی یک نفر از سارقان حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را به همراه یک دستگاه موتور سیکلت نیمه سنگین مسروقه دستگیر کردند.
بیرانوند افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری و در مواجه با ادله و مستندات پلیس به چهار فقره سرقت موتورسیکلت و ۲ فقره سرقت از منزل با همدستی سه نفر اعتراف کرد.
این مسئول با بیان این که با هماهنگی مقام قضایی، همدستان متهم نیز دستگیر شدند، یادآور شد: سارقان پس از تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی و روانه زندان شدند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج