یکی از کارمندان سامسونگ به جرم سرقت اسرار تجاری و اطلاعات محرمانه دستگیر شد


یکی از کارمندان سامسونگ به جرم سرقت اسرار تجاری و اطلاعات محرمانه دستگیر شد

بر اساس یک گزارش جدید، یکی از کارمندان سامسونگ الکترونیکس توسط پلیس دستگیر شده است. این کارمند ظاهرا مشغول سرقت اسرار تجاری و برخی اطلاعات محرمانه در رابطه با شرکت بوده و در حال حاضر تحقیقات حول این موضوع در جریان است. غول فناوری کره‌ای در اوایل هفته گذشته این خبر را تائید کرد. بر اساس گزارشات، این کارمند احتمالا از اطلاعات محرمانه مربوط به...

بر اساس یک گزارش جدید، یکی از کارمندان سامسونگ الکترونیکس توسط پلیس دستگیر شده است. این کارمند ظاهرا مشغول سرقت اسرار تجاری و برخی اطلاعات محرمانه در رابطه با شرکت بوده و در حال حاضر تحقیقات حول این موضوع در جریان است.

غول فناوری کره‌ای در اوایل هفته گذشته این خبر را تائید کرد. بر اساس گزارشات، این کارمند احتمالا از اطلاعات محرمانه مربوط به فرآیندهای ساخت تراشه‌های سامسونگ عکس‌برداری کرده است. سامسونگ اعلام کرده که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است. با این‌حال غول کره‌ای به هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون این موضوع اشاره نکرده است.

سخنگوی کمپانی اعلام کرده که این فرد به‌دلیل نقض قوانین حفاظت اطلاعاتی تحت بازجویی قرار دارد؛ اما نوع اطلاعات به خطر افتاده و ارائه آنها به افراد ثالث هنوز مشخص نشده است. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این کارمند در صدد ترک سامسونگ الکترونیکس بوده و پیش از جدایی از شرکت در زمان فعالیت دورکاری از منزل اقدام به عکاسی از محتوای نمایشگر کامپیوتری کرده که اطلاعات حساس مربوط به فرآیندهای تولید تراشه را در خود نگهداری می‌کرد. وی با از کار انداختن سیستم پایگاه داده مسدودکننده امکان ضبط محتوای نمایشگر موفق به عکس‌برداری و ضبط اطلاعات محرمانه با استفاده از دوربین اسمارت‌فون خود شد.

بر اساس یک گزارش رسانه‌ای، این کارمند موفق به عکس‌برداری از صدها سند تجاری محرمانه شده است. به‌نظر می‌رسید که این عکس‌ها با هدف فروش به یک شرکت رقیب تهیه شده است. شایان به ذکر است که اطلاعات ساخت تراشه‌ حتی می‌تواند به فرآیندهای تولید نیمه‌هادی‌های پیشرفته مربوط شود. این اطلاعات احتمالا با تراشه‌های پیشرفته 5 یا حتی 3 نانومتری سامسونگ مرتبط هستند. متاسفانه در حال حاضر جزئیات بیش‌تری پیرامون رویداد فوق در دست نیست؛ اما بی‌تردید در آینده شاهد افشای ابعاد دیگری از قضیه خواهیم بود.

یکی از کارمندان سامسونگ به جرم سرقت اسرار تجاری و اطلاعات محرمانه دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی