هدیه روز معلم با کادو صنایع دستی میناکاری اصفهان از فروشگاه بازار مینا


صنایع میناکاری اصفهان می تواند بهترین انتخاب به عنوان کادو روز معلم باشد. بسیاری بر این حقیقت واقفند که معلمی تنها یک شغل نیست بلکه یک هنر، عشق و فداکاری است.

مقام معلمان آنقدر بالاست که در تقویم روزی به نام آن ها نام گذاری شده است. انتخاب کادو روز معلم معمولاً کار دشواری است و بهتر است هدیه ای نفیس و ماندگار انتخاب شود تا درخور مقام معلم باشد. در میان تمام هدایایی که برای روز معلم خریداری می شود، ظروف میناکاری اصفهان هدیه ای درخور برای کسی است که الفبای زندگی را به فرزندان ما آموخته است. صنایع دستی مینا کاری اصفهان هدیه ای نفیس و ماندگار برای گرامیداشت مقام معلم هستند. ظروف میناکاری اصفهان یادآور هنر و فرهنگ ایرانی هستند و بهترین هدیه برای تشکر و قدردانی از زحمات بی دریغ و تلاش های شبانه روزی معلمان خواهند بود. از این ظروف می توان به عنوان یک المان تزئینی در گوشه ای از منزل استفاده کرد. همچنین ظروف میناکاری را می توان به عنوان ظروف پذیرایی مورد استفاده قرار داد. محصولات تولید شده با هنر مینا کاری دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به طور مثال تندیس های میناکاری بهترین انتخاب به عنوان یک کادو روز معلم مردانه هستند.

هدیه روز معلم با کادو صنایع دستی میناکاری اصفهان از فروشگاه بازار مینا

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مناسب روز معلم، روز پزشک،روز پرستار و ... می باشد. خرید میناکاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، تشعیر،قلمزنی،ملیله کاری و ... بعنوان هدیه روز معلم از استقبال خوبی برخوردار بوده است. خرید کادو مغلم در تیراژ بالا با قیمت ارزان را از فروشگاه بازار مینا تجربه کنید. ارسال فوری سفارشات به سراسر کشور بصورت فوری انجام می گردد.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512 - 03134651271

این در حالیست که ظروف میناکاری پذیرایی را می توان به عنوان یک کادو روز معلم زنانه خریداری کرد. هدیه باید کاربردی، با کیفیت، متناسب با سن و جنس فرد هدیه گیرنده و درخور و نفیس باشد. همچنین کیفیت بسته بندی و منحصر به فرد بودن آن نیز بسیار مهم است. هدایایی که با هنر و فرهنگ عجین شده اند می توانند حس نابی را به فرد هدیه گیرنده القا کنند. صنایع دستی دارای چنین ویژگی هایی هستند، بنابراین می توانند بهترین هدیه برای روز معلم باشند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین مراکز تولید کننده ظروف میناکاری است که با راه اندازی سامانه اینترنتی خود امکان دسترسی مردم سراسر ایران را به محصولات میناکاری میسر کرده است.

هدیه روز معلم با کادو صنایع دستی میناکاری اصفهان از فروشگاه بازار مینا

میناکاری اصفهان

هنر میناکاری اصفهان یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین هنر های ایرانی است. این هنر قدمتی طولانی به طول 5000 سال دارد و با دست به روی ظروف مسی انجام می شود. این ظروف از ترکیب رنگ ها با رنگ سرخ و درخشان مس تولید می شوند و نتیجه نهایی بسیار چشم نواز و منحصر به فرد است. در تولید ظروف میناکاری اصفهان از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده می شود. بنابراین کیفیت و ظرافت محصول نهایی بسیار بالا بوده و ارزش زیادی دارد. ظروفی که به کمک هنر میناکاری طراحی و تولید می شوند، حاصل ساعت ها تلاش و هنر نمایی هنرمندان و اساتید اصفهانی هستند. بر این اساس از ارزش بالایی برخوردار هستند. اساتید میناکاری اصفهان بر اساس هنر، ذوق و سلیقه و با بهره گیری از سال ها تجربه خود ظروف را طراحی و رنگ آمیزی می کنند. ظرافت طراحی و کیفیت ظروف تولید شده حاصل صبر و حوصله اساتید این رشته است. دست ساز بودن این ظروف ارزش آن ها را دو چندان کرده است. در نتیجه امروزه این ظروف تبدیل به هدیه ای نفیس شده اند که به عنوان کادو روز معلم می توانند خریداری شوند. مجموعه تولیدی بازار مینا تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی و ظروف میناکاری با کیفیت در اصفهان است.

هدیه روز معلم با کادو صنایع دستی میناکاری اصفهان از فروشگاه بازار مینا

هدایای تبلیغاتی اصفهان

ظروف میناکاری همچنین به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی اصفهان شناخته می شوند. هدایای تبلیغاتی اصفهان با هدف اشاعه هنر و فرهنگ ایرانی و برای تبلیغ سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استفاده می شوند. این هدایا به منظور انجام تبلیغات و بازاریابی توسط سازمان ها خریداری می شوند و به عنوان هدیه ای نفیس مورد استفاده قرار می گیرند. در بسیاری از موارد هدایای تبلیغاتی نفیس اصفهان با هدف برند سازی تولید می شوند و با حک نام برند و متن درخواستی سازمان ها روی آن ها به عنوان تکنیکی برای جذب مشتری مورد استفاده قرار می گیرند. صنایع دستی بازار مینا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در این زمینه فعالیت می کند و نمونه های اقتصادی بسیار زیادی برای این کار طراحی و تولید کرده است. این محصولات از لحاظ کیفیت و ماندگاری تأیید شده هستند اما قیمت مناسب تری دارند و بسیاری از سازمان ها با بودجه های متفاوت می توانند از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی اقتصادی استفاده کنند. این هدایای تبلیغاتی در قالب تندیس، ظروف پذیرایی، گلدان، شمعدان، تابلو و غیره تولید می شوند و دارای بسته بندی های بسیار زیبا و شکیلی هستند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با سال ها تجربه در زمینه تولید ظروف مینا کاری توانسته به یکی از مورد اعتماد ترین و موفق ترین تولید کنندگان ظروف میناکاری اصفهان تبدیل شود. محصولات این مجموعه با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این مجموعه در تولید محصولات میناکاری خود از زیر ساخت مسی مرغوب استفاده کرده و با کیفیت ترین لعاب را برای طراحی استفاده می کند. همچنین طرح ها و نقوشی که در طراحی ظروف میناکاری اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد کاملاً استادانه بوده و قدمت زیادی دارد. مرحله پخت این ظروف نیاز به تجربه دارد تا کیفیت محصولات نهایی تولید شده درجه یک بوده و رنگ آن ها کاملاً تثبیت شود. تنوع طرح و نقش محصولات میناکاری اصفهان در این مجموعه بسیار زیاد است و افراد مختلف با توان مالی گوناگون می توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و تکه ای از این هنر ایرانی را در گوشه ای از منزل خود داشته باشند. هنر میناکاری اصفهان سالها قدمت دارد و منجر به تولید محصولاتی کم نظیر شده است که جایگاه بسیار ویژه ای در داخل و خارج از ایران دارد. محصولات تولید شده در این هنر بسیار متنوع هستند. از این محصولات می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی یا هدیه ای خاص و منحصر به فرد استفاده کرد.

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان