ایمپلنت دندان قیمت سال 1401 (هزینه کاشت دندان)


ایمپلنت دندان قیمت نسبتا بالایی با توجه به دیگر درمان های دندانپزشکی دارد. هزینه کاشت دندان با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. باید توجه داشته باشید که به عواملی مثل مارک ایمپلنت دندان، کشور سازنده ایمپلنت، متخصص ایمپلنت دندان و تعداد...

ایمپلنت دندان قیمت نسبتا بالایی با توجه به دیگر درمان های دندانپزشکی دارد. هزینه کاشت دندان با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

باید توجه داشته باشید که به عواملی مثل مارک ایمپلنت دندان، کشور سازنده ایمپلنت، متخصص ایمپلنت دندان و تعداد ایمپلنت دندان بر روی قیمت نهایی هر واحد ایمپلنت دندان تاثیرگذار است.

هزینه ایمپلنت دندان نسبت به دیگر درمان های دندانپزشکی و زیبایی مانند قیمت لمینت دندان یا لمینت دندان طرح لبخند بیشتر است و در ادامه هزینه کاشت دندان در سال 1401 و عوامل موثر در ایمپلنت دندان موفق را تویح می دهیم.

ایمپلنت دندان قیمت سال 1401 (هزینه کاشت دندان)

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان طبیعی نوعی دندان است که پایه ای فلزی و از جنس تیتانیوم دارد و جایگزین ریشه دندان اصلی و از دست رفته می شود. در طول زندگی پیش می آید که به دلایل مختلفی دندانی را از دست بدهیم و یا مجبور به کشیدن دندان خود شویم.

در این حالت درمان کاشت دندان طبیعی یا ایمپلنت دندان به کمک ما می آید. ایمپلنت دندان از سه قسمت اصلی تشکیل شده است.

فیکسچر یا پایه دندان fixture

اباتمنت Abutment

روکش دندان crown



در ادامه لیست قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 را برای شما شرح می دهیم و سپس انواع ایمپلنت دندان را توضیح می دهیم. بهتر است بدانید که ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مزایای ایمپلنت دندان زیاد است و مزایای هرکدام از ایمپلنت ها با توجه به نوع ایمپلنت و مدل کاشت دندان تفاوت میکند. در ادامه قیمت بهترین ایمپلنت دندان های موجود در تهران را شرح میدهیم.

توجه داشته باشید که ویزیت و معاینه دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک رایگان است و می توانید با خیال راحت برای رزرو وقت رایگان خود به سایت دندانپزشکی آیریک مراجعه نمائید.

قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401

دندانپزشکی آیریک قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 را به جهت مساعدت با شما عزیزان بسیار مقرون بصرفه در نظر گرفته است تا شما بتوانید بدون دغدغه مالی و با خیال راحت کاشت دندان خود را انجام دهید.

هزینه کاشت دندان در تهران و دندانپزشکی آیریک در سال 1401 از مبلغ 3 میلیون تومان تا 14 میلیون تومان می باشد که می توانید بصورت قسطی نیز این هزینه کاشت ایمپلنت را پرداخت نمائید.

جدول هزینه کاشت دندان 1401

ایمپلنت دندان قیمت سال 1401 (هزینه کاشت دندان)

در جدول زیر پرطرفدارترین ایمپلنت دندان با قیمت اقتصادی را برای شما شرح داده ایم که شامل ایمپلنت دندان کره ای و ایرانی می باشد. همچنین در این لیست ایمپلنت بسیار باکیفیت Mib را می توانید مشاهده کنید که طرفداران زیادی دارد.





در بالا جدول ایمپلنت دندان های اقتصادی و پرطرفدار را مشاهده کردید و در ادامه لیست قیمت بهترین ایمپلنت دندان های تهران را برای شما آماده کردیم.

قیمت بهترین ایمپلنت دندان ها

این ایمپلنت دندان های طرفداران زیادی در بین مراجعین و پزشکان متخصص ایمپلنت دندان دارد که نشان از کیفیت و مرغوب بودن آنها دارد و در این بین ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی دیده می شوند. کاشت دندان با بهترین ایمپلنت دندان ها را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

ایمپلنت دندان قیمت سال 1401 (هزینه کاشت دندان)

ایمپلنت دندان های اشترومن سوییسی جزو بهترین ایمپلنت دندان های جهان هستند که دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین درصد موفقیت بسیار زیادی می باشند. ایمپلنت دندان های سوئیسی و ایمپلنت آمریکایی زیمر دو ایمپلنت دندان برتر در جهان می باشند که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

این ایمپلنت دندان های همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید دارای ضمانت بسیار زیاد هستند و نشان از کیفیت بالای این ایمپلنت ها می باشد.

هزینه کاشت دندان با ایمپلنت دندان سوئیسی بالا است اما با توجه به اینکه سالیان سال می توانید بدون دغدغه و با کیفیت بالا از دندان خود استفاده کنید ارزش خرید بالایی دارد.

انواع ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان بصورت کلی به سه مدل مختلف تقسیم می شود که در واقع کاربرد همگی یکسان است و جایگیزین دندان از دست رفته می شود اما نوع جراحی کاشت دندان و زمان آنها متفاوت است.

انواع ایمپلنت شامل ایمپلنت دندان فوری ایمپلنت دندان معمولی و ایمپلنت دیجیتالی می شود.

در ادامه هرکدام از انواع ایمپلنت را توضیح میدهیم با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان فوری چیست؟

ایمپلنت فوری نوعی جدید از ایمپلنت دندان است که به ایمپلنت یکروزه نیز معروف است در این روش جراحی ایمپلنت دندان و کاشت دندان طبیعی در یک جلسه درمانی 45 دقیقه ای انجام می شود که به همین دلیل ایمپلنت دندان یکروزه نیز نام دارد.

ایمپلنت فوری معمولا برای کاشت دندان های جلو استفاده می شود زیرا دندان های جلو تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارند به همین دلیل و بعد از جراحی، روکش دندانی موقت بر روی ایمپلنت قرار داده می شود تا زیبایی دندان حفظ بشود.

ایمپلنت دندان فوری برای هر شخصی میسر نیست و باید بعد از معاینه متخصص ایمپلنت دندان و بررسی وضعیت استخوان فک مشخص شود که کاندید مناسبی برای درمان ایمپلنت فوری هستید یا خیر.



قیمت ایمپلنت دندان فوری

قیمت ایمپلنت فوری با توجه به نوع جراحی و مهارت پزشک متخصص بیشتر است. همچنین در این روش روکش دندان موقتی بر روی ایمپلنت فوری قرار داده می شود که به هزینه کاشت دندان می افزاید.

ایمپلنت دندان قیمت سال 1401 (هزینه کاشت دندان)

در ادامه جدول قیمت ایمپلنت فوری در تهران را مشاهده می کنید.

ایمپلنت دندان دیجیتال

ایمپلنت دیجیتالی روشی جدید در کاشت دندان است که هزینه بالا و البته کیفیت و دقت بسیار خوبی دارد. در این روش ابتدا عکسبرداری های سه بعدی و اسکن استخوان فک انجام می شود و وضعیت تراکم استخوان فک به دقت بررسی می شود.

پس از آن با استفاده از ابزار دیجیتالی نوعی قالب دهان ساخته می شود که سرجیکال گاید نام دارد و با استفاده از این ابزار ایمپلنت دندان ها با دقت بسیار بالا بصورت دیجیتالی درون استخوان قرار میگیرند.

در روش کاشت دندان با ایمپلنت دیجیتالی درصد خطا یا عدم موفقیت ایمپلنت دندان نزدیک به صفر است و مدت زمان بهبودی و میزان جراحی به کمترین حد ممکن میرسد.

هزینه کاشت دندان با ایمپلنت دیجیتال بالاتر از روش های دیگر است و اگر قصد انجام این روش را دارید بهتر است حتما با پزشک متخصص ایمپلنت دندان خود بصورت کامل مشورت کنید و از میزان هزینه کاشت دندان خود مطلع شوید.



قیمت ایمپلنت دندان دیجیتالی

همانطور که گفتیم این روش بدلیل مراحل حرفه ای و دقت بالا و تجربه بیشتر پزشک متخصص، دارای هزینه بیشتری است و باید حتما قبل از استفاده از این روش از هزینه کاشت دندان خود بصورت کامل مطلع شوید.

پس بهتر است برای اطلاع دقیق و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری با بیش از 10 سال تجربه کاشت دندان، از طریق سایت دندانپزشکی آیریک فرم موجود در صفحه را تکمیل نمائید و یا با شماره 09397777042 و 02122860994 تماس بگیرید تا از معاینه و ویزیت رایگان در دندانپزشکی آیریک بهره مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !