کدام گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو آپدیت MIUI 13.5 را دریافت نمی‌کنند


کدام گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو آپدیت MIUI 13.5 را دریافت نمی‌کنند

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) فهرستی از گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو به بیرون درز کرده که ادعا می‌شود نمی‌توانند آپدیت MIUI 13.5 را دریافت کنند. این مدل‌ها کدامند؟ شیائومی با رابط کاربری MIUI 12 خودش یک گاه جدیدی را در توسعه‌ی پوسته اندرویدی خودش برداشت. گوشی‌ساز چینی به جای ارائه یک نسخه جدید، آپدیت MUI 12.5 را عرضه کرد... نوشته کدام گوشی...

فهرستی از گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو به بیرون درز کرده که ادعا می‌شود نمی‌توانند آپدیت MIUI 13.5 را دریافت کنند. این مدل‌ها کدامند؟

شیائومی با رابط کاربری MIUI 12 خودش یک گاه جدیدی را در توسعه‌ی پوسته اندرویدی خودش برداشت. گوشی‌ساز چینی به جای ارائه یک نسخه جدید، آپدیت MUI 12.5 را عرضه کرد که با تغییرات و پیشرفت‌های مهمی همراه بود. حال همین اتفاق ظاهراً قرار است برای MIUI 13 نیز رخ دهد. چند ماه بعد از عرضه، شیائومی خودش را آماده‌ی ارائه اولین آپگرید بزرگ برای این رابط کاربری می‌کند که قرار است با نام MIUI 13.5 عرضه شود.

در حالی که نسخه ۱۳ این رابط کاربری برای تعداد انبوهی از گوشی‌های شیائومی دارای اندروید ۱۱ و ۱۲ ارائه می‌شود، گستردگی پشتیبانی از گوشی‌ها در نسخه ۱۳.۵ آن محدودتر خواهد بود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که فهرستی از گوشی‌های ناتوان در دریافت آپدیت می یو آی ۱۳.۵ را به نمایش می‌گذارد.

شیائومی پشتیبانی از اندروید ۱۱ را متوقف می‌کند

با توجه به این گزارش، گوشی‌های هوشمندی که اندروید ۱۱ را اجرا می‌کنند، نمی‌توانند به MIUI 13.5 آپدیت شوند. این تغییر رویه‌ی بزرگی در گوشی‌های شیائومی است؛ زیرا در نسخه‌های گذشته کاربران می‌توانستند بدون توجه به نسخه‌ی اندروید، آپدیت MIUI را دریافت کنند. طی سالیان اخیر همه چیز متفاوت شده و حالا وضعیت بغرنج‌تر از همیشه شده است. ظاهراً برای شیائومی سخت شده که بتواند با بروزرسانی‌های MIUI، از گوشی‌هایی که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را اجرا می‌کنند پشتیبانی کند. اکنون این شرکت تصمیم گرفته پشتیبانی از گوشی‌هایی که اندروید ۱۱ را اجرا می‌کنند، متوقف کند.

در زیر فهرستی از گوشی‌های شیائومی را مشاهده خواهید کرد که قادر به دریافت آپدیت می یو آی ۱۳.۵ نخواهند بود:

گوشی‌های برند Mi

Mi 99 SE9 LiteMi 9 ProMi 9T9T ProMi CC9CC9 Meitu

گوشی‌های برند Redmi

Redmi K20K20 ProK20 Pro PremiumRedmi Note 8Redmi Note 8TNote 8 ProRedmi 9ARedmi 9AT9i9C

گوشی‌های برند POCO

POCO C3C31
منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است